Het forum van Ouders.nl is een online community waar iedereen respectvol met elkaar omgaat. Het forum is er voor ouders met vragen over opvoeding, ouderschap, ontwikkeling, gezondheid, school en alle andere dingen die je als ouder tegenkomt in het leven.
20-06-2010 om 20:57
Net met zoon de bestellijst voor de boeken voor het voortgezet onderwijs ingevuld. Naast de "gratis" boeken zijn er nog een aantal andere zaken verplicht, zoals een bijbel (christelijke school, en die moeten we dus ook nog...), woordenboeken en een rekenmachine. Nou bij Iddink weten ze de hoofdprijs te vragen, de bijbel was 29,95, woordenboek 10 euro en de rekenmachine 15,95. De bijbel kunnen we vast nog wel ergens vinden, de rekenmachine heb ik ook al goedkoper gevonden (nieuw) en dan nog de woordenboeken. School stelt een prisma pocket als verplicht en in de folder van Trekpleister zie ik een van Dale woordenboek....
Maakt dat nu echt verschil? Moet ik me houden aan wat school voorschrijft?
28-06-2010 om 14:51
Hier niet nodig
Vorige week kreeg ik ook de lijst van wat onze brugpieper allemaal nodig heeft en behalve een woordenboek voor Nederlands staat er geen enkel woordenboek voor de andere talen op. Wij hebben de dikke van dale, dat zal toch woordenboek genoeg zijn lijkt me. Overigens waren bij de Action alle woordenboeken iets van 2,09 per stuk vorige week. De rekenmachine moeten we in overleg met school aanschaffen.
29-06-2010 om 23:14
Bromvlieg
Dank je wel, deze versie is voor zoon wel goed leesbaar!