Het forum van Ouders.nl is een online community waar iedereen respectvol met elkaar omgaat. Het forum is er voor ouders met vragen over opvoeding, ouderschap, ontwikkeling, gezondheid, school en alle andere dingen die je als ouder tegenkomt in het leven.
19-07-2010 om 09:43
vanochtend gesprek gehad met de nieuwe school en ik ben helemaal blij. Dochter mag in september versneld naar groep 4. Ik wil het toch even met jullie delen na al die mindere draadjes afgelopen jaar.
Ze vonden haar zo vooruit gegaan in de 1,5 week dat ze nu daar in groep 3 zit en ze vonden dat ze zich zo optrok aan het niveau dat ze het beter vonden haar meteen door te laten gaan. Ze vermoeden dat ze haar achterstand vrij snel zal wegwerken. Er zal dus ook meteen vanaf het begin compact, verrijkt en verdiept gaan worden en ze gaat meteen vanaf het begin in de plusklas.
God wat ben ik opgelucht ![]()
19-07-2010 om 09:50
Super
Wat een opluchting! Nu kunnen jullie met een gerust gevoel de vakantie in straks.
19-07-2010 om 09:56
Hartstikke fijn!
Hallo Ayla;
Hartstikke fijn, zeg! En inderdaad prettig dat het nog vóór de vakantie geregeld is. Jullie wonen blijkbaar ook in het zuiden, gezien het feit dat de schoolvakantie bij jullie ook nog niet begonnen is?
Hier begint de vakantie a.s. vrijdag om 12 uur.
Gefeliciteerd ermee en een prettige vakantie alvast toegewenst(dat zal nu zeker wel gaan lukken!)
Groetjes van janneke2421.
19-07-2010 om 10:09
Super
Iedereen blij! Binnenkort kan jullie vakantie eindelijk rustig beginnen.
19-07-2010 om 11:33
Geweldig, én
jij hebt en had gelijk over je dochter. Hou dat vast! Fijne vakantie!