Het forum van Ouders.nl is een online community waar iedereen respectvol met elkaar omgaat. Het forum is er voor ouders met vragen over opvoeding, ouderschap, ontwikkeling, gezondheid, school en alle andere dingen die je als ouder tegenkomt in het leven.
15-03-2011 om 16:00
Hallo,
Mijn zoontje(8) komt iedere keer met verhalen thuis over youtube filmpjes (enge, grappige) die hij op school ziet als de juf niet oplet. Ik heb gekeken naar de filmpjes die hij bedoelde en daar zit verder niks raars bij, maar toch! Thuis laat ik ze niet zonder mijn bijzijn op youtube kijken. Overdrijf ik en is het normaal dat dit op school wel gebeurd?
Ik ga het wel aankaarten met de juf, ben alleen benieuwd wat ouders hiervan vinden.
groetjes
bianca
15-03-2011 om 17:11
Niet zonder toezicht
Ik zou het zeker aankaarten. Hier thuis mag ook niet zonder toezicht gekeken worden, en net aan mijn dochter(8) gevraagd en bij haar in de klas kiest de juf altijd als ze iets op youtube kijken.
En terecht, want er staat een héééle hoop troep op, volgens mij. En veel te enge dingen ook.
16-03-2011 om 08:51
Vreemd
computers moeten worden gebruikt voor leer-activiteiten en stiekeme YouTubefilmpjes horen daar niet bij. Heel raar.
Natuurlijk aankaarten bij de juf!
16-03-2011 om 09:11
Hier ook
En er wordt dan vooral gekeken naar enge filmpjes. Zo liet dochter mij een op school op youtube ontdekt filmpje met geestfoto's zien. De rillingen liepen over mijn rug (dochter had nergens last van overigens). Thuis kijken ze ook Youtube, maar onder toezicht. Het is dan vooral Theo & Thea en cat bloopers.