Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Ouders en School Ouders en School

Ouders en School

Lees ook op
davester

davester

26-07-2018 om 18:33

Zoon gaat studeren, maar bij studielink staat nu een extra vwo profiel

Mijn zoon heeft zijn vwo diploma gehaald met alle beta vakken.
Op studielink staat bij ''previous education'' VWO Nieuw (N+G & N+T) profiel diploma gehaald.

Maar er boven staat: VWO Nieuw (N+T) profiel diploma (nog) niet gehaald.

Nu moet hij bij ''required action'' invullen of hij al zijn diploma heeft ontvangen voor het N+T profiel.
Maar hij kan ook het N+T profiel diploma verwijderen.

Mijn vraag is: Moet hij gewoon de N+T profiel diploma verwijderen aangezien eronder al staat dat hij een vwo diploma met N+T en N+G heeft?
Of moet hij simpelweg de uitkomst veranderen en zeggen dat hij wel de N+T diploma heb ontvangen en zijn cijferlijst invullen? Alleen dan staat het dus dubbel.

Zo ziet het er uit: https://i.imgur.com/R16BxLi.png

Alvast vriendelijk bedankt voor alle hulp.

Datums.

Ik zou even niets doen.
Het verwachtte diploma nt staat op 31/7.
Dat is idd vreemd om dat daaronder al staat dat beide profielen zijn behaald in Juni.

Ik zou even afwachten of in Augustus de extra, onnodige notitie van zelf verdwijnt, als de 31e is verstreken.

Reeds ingevuld

Hier zagen we dat direct na diploma-uitreiking van de vavo, de eindcijfers al in het systeem van de uni waren opgenomen. Geen idee hoe dit tot stand is gekomen, waarschijnlijk via overheid, gekoppeld aan je ISBN.

Idd vreemd als men administratief achter loopt.

Dochter moest alleen even langs studentenloket voor kopie voortentamen. Ze kon meteen wat vragen stellen en ging met gerust gevoel op vakantie.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.