Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Over het forum Over het forum

Over het forum

Hortensia

Hortensia

02-09-2015 om 10:07

Elke dag een tekening

Ik wil Nynke veel beterschap en sterkte wensen. Ik vermoedde al iets dergelijks toen je "vakantie" steeds langer werd.

Je tekening van vandaag is me uit het hart gegrepen (helaas...).

Nogmaals, veel beterschap en sterkte en ik hoop dat je er gauw weer bovenop bent, en vooral: je niet meer over de kop werkt, want daar help je niemand mee...

Hé jakkes

Wat vervelend. Ik vroeg me eigenlijk ook al af wat er aan de hand was.
Beterschap!

hmmm

Ik dacht dat het bedoeld was als 'elke dag een cartoon over ouderschap'. Ik vond ze al niet erg leuk, maar wat het nu nog toevoegt aan deze site is mij een beetje een raadsel eerlijk gezegd.
Als de tekenares steun zoekt, kan ze beter een draadje openen...

Tijgeroog

Tijgeroog

02-09-2015 om 10:51

Nou jippox

Ik vind ze regelmatig erg herkenbaar. Niet perse altijd grappig, maar de herkenning kan dan toch voor een glimlach zorgen. Zo ook bij deze, en dan heb ik geeneens zzp-ervaring

maria

maria

02-09-2015 om 11:10

herkenbaarheid

Precies, daar gaat het toch vooral om, om die herkenbaarheid? Voor
mij iig waardevol en ik geniet er zeer van. En soms is een geschetste situatie zo herkenbaar of voorstelbaar dat het grappig is.
Ik waardeer het te weten waarom ik zo lang op een nieuwe tekening heb moeten wachten
Nynke beterschap.

Mijntje

Mijntje

02-09-2015 om 11:18

Beterschap Nynke

Jippox: moeders kunnen ook zzp-er zijn, of andersom.
Ziek goed uit, Nynke!

tja

tja

02-09-2015 om 11:56

tja

Jezelf over de kop werken is relatief. De een noemt het over de kop werken de ander noemt het even een paar uur meer of zelfs minder.

tja

tja

02-09-2015 om 11:57

maar wel beterschap

Ziek zijn is nooit leuk, dus wens ik je wel beterschap hoor.

Moos

Moos

03-09-2015 om 20:14

Hmmmm

Ik vind dat ze zichzelf wel heul zielig lijkt te vinden, ik snap dat er ff een tekeningetje moet om uit te leggen dat ze ziek is maar zielig omdat je kinderen op gratis kamp zijn en je zelf ook gratis vakantie wil? Sorry? Die humor vind ik eigenlijk een beetje mwoah.

Hortensia

Hortensia

03-09-2015 om 20:22

tja

Geen humor, wel herkenbaar. Maar of het zo verstandig is om in een luchtig bedoelde reeks te plaatsen?

Ik denk dat inderdaad een topic over deze minder leuke kant van het alleenstaand moeder-/ZZPschap handiger is.

Hoe dan ook, ik wens haar opnieuw veel beterschap en sterkte toe want dat heeft ze nodig, zoveel is dacht ik wel duidelijk!

Sterkte en beterschap, Nynke! Komt goed allemaal!

maria

maria

03-09-2015 om 20:37

grappig

Ik vat het heel anders op. Ze vergroot het uit, haar zielig zijn. Daarmee wordt het bespottelijk. Dat is juist zelfspot toch? Het wordt voor mij dan juist weer grappig. (want mezelf zo zielig vinden is ook weer zo herkenbaar zat, en ik ben geen alleenstaande moeder en ook geen zzp'er)

Lucerna

Lucerna

03-09-2015 om 22:30

maria

Ja, zo zag ik het eigenlijk ook. Die van gisteren vond ik erg geinig.

Amare

Amare

06-09-2015 om 09:53

Moos

'maar zielig omdat je kinderen op gratis kamp zijn en je zelf ook gratis vakantie wil?'

Ja, ik vond het ook nogal overdreven allemaal. Als je kinderen op vakantie zijn (gratis nota bene, waar vind je dat nog!) HEB je als moeder toch al je handen vrij?!?!

Hortensia

Hortensia

06-09-2015 om 10:01

en toch

...wens ik haar het allerbeste toe. Zonder "ja maar" en "wat overdreven".

Bellefleur

Bellefleur

06-09-2015 om 10:24

Hilarisch

Die van vandaag vind ik hilarisch. Omdat het zo herkenbaar is. Nynke, sterkte met je gezondheid.

Ze wil geen vakantie,

Ze wil gewoon iemand die voor haar zorgt zodat ze kan herstellen. Kan ik me hoed voorstellen. Ziek in je eentje thuis is eenzaam, en nog eens extra omdat er geen geld binnenkomt.

Nynke, sterkte!!

Jamie

Jamie

06-09-2015 om 12:10

zoals ik wel vaker zei

Je kunt van een flinke griep, een buikgriep of in dit geval een longontsteking lichamelijk zwakker zijn dan van een snelle bevalling maar wie komt je nu helpen?

Jamie

Jamie

27-09-2015 om 10:37

Grappig

Die van vandaag vind ik de allerbeste tot nu toe (en mijn zoon ook).

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.