Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Over het forum Over het forum

Over het forum

Hela forumbeheer!

Waar is mijn bericht over de gratis opening van "Sjakie’s Chocolade Museum" in Middelburg heen?
Die was in een verkeerde draad geplaatst. Ik had gedacht dat jullie die wel zouden verplaatsen, maar het bericht is gewoon verdwenen... Waarom? En op basis van welke overwegingen, precies?
Ben ik te stekelig en kunnen jullie dat niet aan?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Lente

Lente

23-04-2018 om 08:25

Wat een aannames weer Yvan

Als je iets wilt vragen aan forumbeheer, klik je bovenaan de pagina op ‘contact forumbeheer’ .

Mijn gratis tip is: stel een vriendelijke open vraag.

Voor zover ik weet verplaatst forumbeheer nooit berichten. Ze halen wel berichten weg als daarom gevraagd wordt of als ze dat nodig vinden.
Je kunt zelf je bericht alsnog in de goede draad plaatsen.

Kaaskopje

Kaaskopje

23-04-2018 om 12:09

Yvan

Ten eerste.. Hela.... Forumbeheer is geen koe die je uit de wei probeert te roepen en ten tweede zie je rechtsboven een grijs vakje waarin o.a. staat 'contact forumbeheer'. Dat linkje is bedoeld voor dit soort vragen. Je krijgt niet altijd per omgaande antwoord, maar wel érg beleefd, je wordt met u aangesproken.

Oh jawel Lente

Bij mij is wel eens een bericht verplaatst omdat forumbeheer vond dat het beter in een andere rubriek paste. Het komt dus wel voor.

V@@s

V@@s

23-04-2018 om 13:22

alleen hele draadjes

Volgens mij verplaatst forumbeheer alleen hele draadjes, geen losse reacties. Die kunnen blijkbaar alleen verwijderd worden.

Klopt

V@@s, je hebt gelijk hoor. Ik heb het niet goed gelezen dat Yvan het over een reactie had en niet over een heel draadje.
Dank voor de rectificatie!

Ava

Ava

23-04-2018 om 14:35

noujaaaa

Ik spreek geen koeien aan met 'Hela'.

Overigens zijn koeien hele leuke beesten, beetje schuw en eenkennig. Dus om die nu met mensen te vergelijken...

Hopelijk reageert beheer, dat zou wel zo prettig zijn.

Kaaskopje

Kaaskopje

23-04-2018 om 20:08

Ava

Als ik daar een koe mee beledigd heb: boehboeh Bertha 329, ik zal het nooit meer doen .

Ik heb 11 jaar lang tegenover koeien gewoond, dus ik weet dat ze wel wat kunnen hebben .

Forumbeheer Ouders Online

Forumbeheer Ouders Online

24-04-2018 om 11:29

Beste Yvan

Het is de bedoeling dat je vragen aan het forumbeheer stelt via de knop 'contact forumbeheer'. We gaan namelijk niet in discussie op het forum zelf. We weten ook niet waar jij op doelt. Reacties die overduidelijk onder een verkeerd draadje staan verwijderen wij. We kunnen alleen hele draadjes verplaatsen.

Dit draadje wordt nu gesloten.

Met vriendelijke groet,
Forumbeheer Ouders Online

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.