Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Over het forum Over het forum

Over het forum

Clowntje

Clowntje

01-12-2013 om 22:01

Hoezo is 'van ouders online af' gesloten

Ik zag net nieuwe reacties op het topic van Sinilind dat ze het forum gaat verlaten en die kan ik nu niet openen. Topic is gesloten???
Wat gaat hier mis?

Suze

Suze

01-12-2013 om 22:39

Ja, zie het nou ook!

Wat raar?! Misschien even aparte vraag aan forumbeheer stellen? (via knop rechtsboven). Weet niet of ze anders uit zichzelf reageren?

Wel raar...

Dendy Pearson

Dendy Pearson

02-12-2013 om 07:54

Misschien

heeft Sinilind zich laten verwijderen uit het forum en is het daarom niet meer leesbaar?
Ik kwam meer oude draadjes tegen waar reacties uit verwijdert zijn van mensen waarvan ik weet dat ze hier niet meer willen komen.

Tigress

Tigress

02-12-2013 om 09:34

Zag dit staan boven het draadje

Oops, looks like this request tried to create an infinite loop. We do not allow such things here. We are a professional website!

Forumredactie OO

Forumredactie OO

02-12-2013 om 21:06

Rare melding...

Dat is inderdaad een rare melding, Tigress, dank! We gaan kijken waar die nu weer vandaan komt. Tot die tijd heb ik de draad helemaal even verwijderd. Zo zijn er dus nog steeds nieuwe bugs.

Hombre

Hombre

03-12-2013 om 22:09

Professional website

"Oops, looks like this request tried to create an infinite loop. We do not allow such things here. We are a professional website!"

Yep, heb ik ook gezien. Paradoxaal genoeg geeft dit soort speelse meldingen juist *niet* de indruk van een professionele website, maar meer van een bijklussende hobbyist.

Als die hobbyist nou ook gelijk eens die 'auteursnaam' bug gaat fixen

Evenzo

Evenzo

05-12-2013 om 10:33

kijk ik verkeerd ?

of is het ook weg: een -uiteindelijk gesloten- discussie over het forum met daarin een reactie, van Justine Pardoen meen ik, over geld en functionaliteit en 'houding en getrek' van leden.

Forumbeheerder OO

Forumbeheerder OO

07-12-2013 om 21:22

Klein beetje uitleg

Beste forummers,

De draad ging voornamelijk nog over het nieuwe forum en of je daar al dan niet mee uit de voeten kon en daarom wilde ik het verplaatsen naar deze rubriek.

Vervolgens bleek dat ik blijkbaar niet had aangegeven dat er een schaduwkopie moest achterblijven in Off-Topic en daarom had ik het draadje weer teruggezet en daarna nog een keer verhuisd maar met schaduwkopie.

Nu blijkt dat het systeem dat blijkbaar niet aan kon en die vreemde mededeling gaf die wij ook allemaal hier niet echt mooi vonden of hadden verwacht. Daarom hebben we de draad moeten verwijderen. Weer wat geleerd dus en daarbij, er waren toch twee draadjes geopend.

Met vriendelijke groet,

Forumbeheer Ouders Online

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.