Over het forum Over het forum

Over het forum

huistuinenkeuken..... !

wat leuk trouwens dat 'het nieuwe huishouden' opeens weer ouderwets 'huis tuin en keuken' heet!!! Volgens mij is dat pas sinds gisteren of zo!

(wel irritant dat de volgorde vd rubrieken nu helemaal over de kop is!)

Ingrid

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Regenlaars

Regenlaars

18-09-2013 om 20:06

volgens mij niet

Volgens mij heet het al langer huis, tuin en keuken. Maar heel zeker weet ik het niet.

ingridt

Dat was juist altijd Het Nieuwe Huishouden. Tenminste, toen ik erbij kwam (zo'n 10 jaar geleden) heette het zo. Paar jaar geleden is het veranderd in Huis Tuin en Keuken. Ik noem het nog steeds HNH hoor. Vond het juist wel leuk.

Haha Ingrid

Anneque heeft gelijk! Het was altijd Het Nieuwe Huishouden. Herken dit fenomeen hoor

Clowntje

Clowntje

19-09-2013 om 13:54

Echt waar anneque?

Ik dacht toch ook echt dat het eerst Huis Tuin en Keuken was, dat is een paar jaar terug (2 of 3 of zo) gewijzigd in Het nieuwe Huishouden en nu weer terug bij Huis Tuin en Keuken......

Maar ik kan er ook helemaal naast zitten.....

IngridT

IngridT

19-09-2013 om 15:31 Topicstarter

echt waar???

Ben ik nou in de war?? Ziet het er dan alleen maar zo raar uit opeens omdat de volgorde veranderd is??

Ik ben echt helemaal van slag.

Forum over de kop, onbetrouwbare werksters...het wordt me allemaal te veel volgens mij....

margje van dijk

margje van dijk

19-09-2013 om 16:13

Ja, nu word je echt oud

Het heet al jaren Huis, Tuin en Keuken

Margje

mirreke

mirreke

25-09-2013 om 14:24

Maar vroegah was het toch anders...

Toen ik erbij kwam, jaaaaren geleden, was het huis, tuin en keuken, dat daarna gewijzigd werd in het nieuwe huishouden. En toen blijkbaar ook weer terug.

G.Boateng

G.Boateng

26-09-2013 om 17:24

Onder eigen naam

Hiermee begon ik 14 jaar geleden en hiermee eindig ik nu, ondertussen altijd gelezen en vaak gereageerd met iedere keer een andere nick. Ik heb altijd het gevoel gehad dat jullie je beloftes wbt anonimiteit, archief en googelbaarheid vroeg of laat niet konden waarborgen, vandaar. Allemaal leuk, aardig en begrijpelijk, een nieuw forum en de kinderziekten daarvan etc etc. Minder begrip heb ik voor de toon die aangeslagen wordt tegen jarenlange gebruikers die altijd op jullie woord vertrouwd hebben en zich nu voor een voldongen feit gesteld zien met de boodschap; helaas pindakaas ( in sommige reacties letterlijk ntb!)Bij deze bedank ik jullie voor alle goeds van de afgelopen 14 jaar maar bedank ik tevens voor de komende jaren zoals ze er nu uit komen te zien.
Het ga jullie goed!

Mvg, G.Boateng

G.Boateng

G.Boateng

26-09-2013 om 17:29

ik reageerde dus op een bericht van het beheer

die nu spoorloos verdwenen lijkt te zijn in 10 minuten. Enfin, zwaai zwaai...

Hey G.Boateng

Hoi!
Ik ken jou nog wel, heb nog met je gemaild, weet je nog?
Jammer dat je weggaat. Niet onbegrijpelijk hoor!
Ik blijf. Wil het wel een kans geven (en ik ben toch al zo googlebaar als wat, altijd alles met eigen naam gedaan en ook buiten OOL goed googlebaar)
Dag G.....!
Liefs van Geerke

Forumbeheerder OO

Forumbeheerder OO

26-09-2013 om 19:04

Voor G. Boateng

Die posting staat ook in de andere draadjes die meer over het onderwerp gaan dan dit draadje. Ik heb het dus weggehaald hier maar had jouw reactie toen nog niet gezien.

Forumbeheer Ouders Online

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.