Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Over het forum Over het forum

Over het forum

Caesar

Caesar

14-10-2019 om 08:35

Ik zie een draadje niet meer

Misschien dat ik me vergis, maar ik dacht gisteren een draadje gezien te hebben over schoolreisjes naar Rusland en Turkije. Ik kan dat draadje niet meer terugvinden. Heb ik dat gedroomd of kan ik gewoon niet goed zoeken?

Augusta

Augusta

14-10-2019 om 08:45

Niet gedroomd

Het was er wel. Maar ik zie het nu ook niet meer.

Baby-Lon

Baby-Lon

14-10-2019 om 09:00

Forumbeheer?

Het draadje lijkt idd weg. Samen met de Duitse advertenties voor valse paspoorten. Misschien is hij per ongeluk verwijderd, navragen bij Forumbeheer?

Forumbeheer Ouders Online

Forumbeheer Ouders Online

14-10-2019 om 14:49

Verwijderd

Beste forummers,

Dit was overduidelijk een troll dus dit draadje hebben we verwijderd. We zijn er ons van bewust dat dit vervelend is voor degenen die al gereageerd hebben maar nog eens extra aandacht geven door elders aan te geven wat er verwijderd is willen we ook niet omdat de trollen het dan steeds makkelijker krijgen en ook beter worden zodat we niet meer zien wanneer het om een troll gaat en wanneer niet.

Met vriendelijke groet,
Forumbeheer Ouders Online

Baby-Lon

Baby-Lon

14-10-2019 om 16:55

Oké dank

Bedankt voor de verklaring. Was op mij totaal niet als troll overgekomen, maar jullie hebben natuurlijk inside information zoals ip adressen.

Baby-Lon

Baby-Lon

14-10-2019 om 16:57

En ervaring

En ervaring natuurlijk, nog belangrijker. Nu ik er verder over nadenk snap ik het wel.

Caesar

Caesar

14-10-2019 om 21:17

Forum beheer

Een draadje dat opeens weg is valt niet helemaal onder de noemer ‘onzichtbare actie’.
Een verdacht draadje vond ik het wel, dat ben ik wel met jullie eens. Maar ik denk dat er nog veel meer draadjes verdacht zijn. Bijv draadjes gestart door journalisten die op zoek zijn naar wat meninkjes. Het verschil met echte trollen is minimaal...

Forumbeheer Ouders Online

Forumbeheer Ouders Online

15-10-2019 om 17:09

Beste Caesar

We begrijpen niet precies wat je bedoelt met 'de noemer onzichtbare actie'?

Zodra we bijna zeker zijn dat het een troll of journalist is dan verwijderen we het draadje, bij grotere twijfel laten we het staan en wachten we het af. We bespreken hier niet openlijk op welke basis we dat doen om begrijpelijke redenen.

Met vriendelijke groet,

Forumbeheer Ouders Online

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.