Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Over het forum Over het forum

Over het forum

Suze

Suze

06-02-2017 om 09:22

Irritante reclames met geluid op OO

Hebben jullie sinds kort ook aldoor die reclame met geluid op OO?

Ik vind het erg vervelend, want ik hoor het geluid terwijl de reclame niet eens in beeld is. Moet dan eerst zoeken om hem weg te klikken. En ergerlijk, dan begint hij na een tijdje weer!

Omdat ik mezelf en mijn omgeving (soms even op werk ) niet wil lastig vallen met geluid, moet dus nu eigenlijk als ik OO kijk steeds eerst geluid uitzetten. Onhandig.

Reclames, oké, wat mij betreft, maar dat geluid, nee.

Vogel

Vogel

06-02-2017 om 12:20

Nope

Maar heb het geluid van de iPad ook altijd bijna uit staan.
Volgens mij is de financiële situatie bij OO al tijden nogal penibel, dus ik vrees dat er weinig aan te doen. Zonder advertenties gaan ze failliet lijkt me.

Redactie Ouders Online

Redactie Ouders Online

06-02-2017 om 14:03

Misschien kan er iets aan gedaan worden

Dank voor de melding! (En voor het begrip, Vogel.)

We zullen het in ieder geval doorgeven aan onze advertentie-intermediair. Misschien dat er iets aan gedaan kan worden.

Triva

Triva

06-02-2017 om 15:00

vreemd

Op mijn smartphone moet ik tikken op de advertentie om het geluid aan te zetten, als ik er over heen scroll hoor ik niets. Op de laptop hoor ik ook niets terwijl het geluid aan staat.

mijk

mijk

06-02-2017 om 16:03

op mijn laptop begint ie alsmaar ineens te gillen

tussen het eerste en tweede bericht van een topic. Ik schrik me elke keer een hoedje en ben helemaal uit het verhaal. Alsof er iemand gilt als je de bladzijde van je boek omslaat. Maar ik kan ook niet zonder OOL dus ik klik ze iedere keer braaf weg.

Mijk

ja dat heb ik ook

na het eerste bericht en dan scroll ik en dan begint ie keihard te gillen. Krijg bijna een rolberoerte iedere keer.
Nu probeer ik op de advertentie te letten en er langs te scrollen

Carla

Carla

06-02-2017 om 23:26

Uitklappen

Lastig met tablet is dat de reclames lijken uit te klappen. Ben je halverwege het verhaal en ineens wordt de reclame twee keer zo groot en moet je terug of verder scrollen.

Elfje65

Elfje65

12-02-2017 om 13:41

Geen last van op mobiel

Ik zie wel reclame, maar daar moet je op tikken om geluid te krijgen.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.