Over het forum Over het forum

Over het forum

Redactie Ouders Online

Redactie Ouders Online

06-07-2017 om 21:05

Lazy loading

Beste forumgebruikers,

Even ter info:

We hádden al niet zoveel inkomsten via de advertenties, maar die worden binnenkort nog minder. Adverteerders gaan namelijk eisen dat er alleen maar betaald gaat worden voor advertenties die daadwerkelijk gezien worden.

Dus advertenties 'beneden de vouw' (oftewel: advertenties die alleen zichtbaar zijn wanneer je naar beneden scrollt, onder het eerst zichtbare scherm) zullen in eerste instantie niet meer betaald worden. Pas wanneer ze gezien worden, zal ervoor betaald worden. Dit heet: lazy loading.

Dit nieuwe beleid is heel begrijpelijk. We zullen er dus niet tegen protesteren. Maar het zal onze inkomsten nog wel verder doen verminderen. En het gaat ons bovendien weer extra geld kosten voor onze programmeurs, die 'lazy loading' moeten implementeren.

Tis maar dat jullie het weten

Sfera Sleutelbeen

Sfera Sleutelbeen

06-07-2017 om 21:49

Wat kunnen wij doen?

Wat kan ik doen om te helpen? Op de advertenties in de rechterkolom klikken?
Als ik naar beneden scroll zie ik namelijk geen advertentie, alleen die rode balk met foto van OO.

Doneren dan maar weer!

Zet het rekeningnummer in dit draadje, dan kunnen we een paar tientjes doneren (of zo veel of zo weinig als je kan missen) om OO in de lucht te houden.

skik

Redactie Ouders Online

Redactie Ouders Online

07-07-2017 om 10:03

Vriendenstichting

Het was beslist niet de bedoeling om medelijden te wekken, laat staan te vissen naar donaties. Alleen maar om jullie op de hoogte te houden van de ontwikkelingen. (En ook wel een beetje om onze frustratie te delen. Soms moet je gewoon even stoom afblazen

Maar hierbij het gevraagde rekeningnummer:

Stichting Vrienden van Ouders Online
IBAN: NL02 ABNA 0446 5630 13

Alvast reuze bedankt!

Henk Boeke
redactie Ouders Online

Vogel

Vogel

10-07-2017 om 12:09

Hè jakkes!

Ik doe een duit in het zakje hoor.
En mijn mediawijze zoon heeft bij de adblocker Ouders Online uitgeschakeld. ("Zo'n adblocker is eigenlijk ook heel slecht voor beheerders van websites hoor mam.")

ijsvogeltje

ijsvogeltje

10-07-2017 om 13:01

gewoon weer doneren!

Gewoon weer even ouderwets doneren dus. Heb zojuist een bedragje overgemaakt. Goed dat je het hier noemt Henk! Mag je best vaker doen.

Bennikki

Bennikki

10-07-2017 om 15:02

Ook gedaan

En af en toe een reminder zal me nogmaals laten overboeken!

Suze

Suze

10-07-2017 om 15:14

Precies

Laat alle vaste lezers/schrijvers gewoonten iets doneren als ze het kunnen missen.

Graag over een aantal weken nogmaals onder de aandacht brengen. Ben nu niet in gaat het uit te voeren, maar wil graag doneren.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.