Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Over het forum Over het forum

Over het forum

LeuksteForummer

LeuksteForummer

21-05-2016 om 15:03

Leukste forummer

Nomineer hier de leukste forummer

en dan?

met welk doel?

eh...

Wat zijn de criteria? Ik vind 'leuk' zo'n nietszeggend begrip. Bovendien: de wat mij betreft meest waardevolle forummers vind ik lang niet altijd leuk...

Suze

Suze

21-05-2016 om 21:54

criteria

Jippox, goed punt .

Grappigste, meest waardevolle of droogste forummer?

bloemetje

bloemetje

21-05-2016 om 22:11

bah

Bah, getsie, nee zeg. We zitten hier op OOL omdat we het leuk vinden, nuttig vinden of wat dan ook maar. Niet om verkiezingen te winnen. Dit stuit mij enorm tegen de borst. Waarom moet er in vredesnaam zoiets gebeuren?

Ik stem!

Op Henk, die bezorgt mij de laatste tijd een glimlach. Theedoeken, aftrekken, pyama's en knuffels, je moet het allemaal maar bedenken.

Wat zou het volgende onderwerp zijn? De leukste forummer?

Ginny Twijfelvuur

Ginny Twijfelvuur

22-05-2016 om 09:23

Het is geen wedstrijd hier

Maar ik was net toch wel helemaal onder de indruk van de reactie van Believe in het draadje over de broer die maar blijft praten.

Redactie Ouders Online

Redactie Ouders Online

24-05-2016 om 15:53

Voor de duidelijkheid

Het idee om 'de leukste forummer' te kiezen is niet afkomstig van de redactie maar van een van de gebruikers. We zijn er niet blij mee (kan iemand die zijn of haar zorgen uit over een gehandicapt kind een 'leukste forummer' zijn?) maar we zullen het voorlopig niet tegenhouden.

LeuksteForummer

LeuksteForummer

24-05-2016 om 16:43

Sorry

Het gaat niet zo zeer om de leukste forummer, maar ook om de meest zorgzame of behulpzaamste forummer, zoals U net al aangaf als iemand zich zorgen maakt over een gehandicapt kind, dan is dat natuurlijk uitstekend, en dat mag benoemd worden, excuus als jullie een rare gedachte erbij kregen, al jullie willen mogen jullie het verwijderen.

Angela67

Angela67

24-05-2016 om 20:21

Henk gespot

het U-gebruik is volgens mij de cue!
gr Angela

Ginny Twijfelvuur

Ginny Twijfelvuur

24-05-2016 om 22:51

Jij zegt het

Ik dacht het...

Helena

Helena

24-05-2016 om 23:51

In dat geval nomineer ik......

Dan vind ik hierbij Henk de leukste
Wat hij allemaal verzint! Honderden pyjama's bewaren, zestig handdoeken per week, plus aftrekhanddoeken (excusez-le-mot) voor zijn zoon en dat allemaal in één zaterdags wasje.

HenkHuiting

HenkHuiting

25-05-2016 om 16:28

Helena

Ik heb geen 100den pyjama's, hooguit 1 maar die gebruik ik als doek bij het schilderen en na het schilderen gooi ik de pyjama weg

Wilgenroosje

Wilgenroosje

25-05-2016 om 17:10

Hortensia

Hahahaa...

Ja leuk is-ie he

Marius van Dokkum ☺️

LeuksteForummer

LeuksteForummer

26-05-2016 om 15:08

Winnaar

Henk is de winnaar! Hoe kan ik hem berichten?

Hortensia

Hortensia

26-05-2016 om 16:12

LeuksteForummer

Zwaai even met je handdoek!

LeuksteForummer

LeuksteForummer

27-05-2016 om 14:43

Hortensia

Hoezo?

Suze

Suze

27-05-2016 om 15:07

Hortensia

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.