Over het forum Over het forum

Over het forum

Mobiel probleem iemand

mijn zoon zijn iPhone wil geen contact meer maken met de laptop. Hij moet er van alles van af halen en een kopie op zijn laptop van zetten. Maar dat stomme ding gaat steeds uit na opladen, batterij probleem, en als je hem dus koppelt aan de laptop gaat hij nu dus niet eens aan. Zit er al 15 min aan.
Hoe kunnen we nu de gegevens van de iPhone afkrijgen en wat moeten we doen.
Ik ben a technisch en zoon is in paniek.
Iemand?

Belangrijkste gegevens mailen naar email en van daaruit op de laptop zetten, dan is hij nu even geholpen. Desnoods via file transfer als het te veel is. Eventueel airdrop via Bluetooth. Dan morgen rustig nadenken over welke hulp in te schakelen. 
Gaat de telefoon helemaal niet meer aan, ook niet aan de gewone oplader? Want als dat zo is kun je nog een harde reset proberen. Even opzoeken voor het toestel van je zoon, is meestal een paar knoppen gelijktijdig ingedrukt houden.

Dat kan toch gewoon via de icloud? https://www.icloud.com/

Daar kun je gewoon bij vanaf je laptop, geen kabeltje voor nodig.

Heel eerlijk gezegd ben ik ervan uitgegaan dat het niet in de cloud stond. Anders is het inderdaad zo simpel.

Hallo, kan ik helpen?

minvraag schreef op 08-11-2023 om 09:54:

Hallo, kan ik helpen?

Na 1,5 jaar is het of gelukt of de telefoon is tegen de muur beland.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.