Over het forum Over het forum

Over het forum

sax

sax

19-02-2015 om 06:39

'nieuwe berichten'

De laatste week gebeurt het vaak dat als ik bij een topic 'recente berichten' aanklik, hij toch naar het openingsbericht gaat. Irritant, moet ik weer opzoeken waar de nieuwe reacties zijn. Hebben meer forumgebruikers daar last van?

sax

sax

19-02-2015 om 07:20

herstel

Het is niet 'recente berichten' ik bedoel als ik 'nieuw' aanklik onder de reacties.

Suze

Suze

19-02-2015 om 08:55

Ik heb het soms.

Let daarom altijd op aantal nieuwe berichten. Als het dan mis gaat, ga ik naar meest recente bericht en tel ik er een paar terug.

Wel gek dat het bij mij alleen sms gebeurt.

Carla

Carla

19-02-2015 om 17:59

hier

Hier (laptop) geeft hij aan dat er nieuwe reacties zijn, gewoon in het normale forum, niet in recente/bibliotheek, en dan blijft hij bovenaan de pagina hangen ipv direct naar het nieuwste bericht te gaan.
Of hij geeft bij de index aan dat er bij bv gezondheid een nieuw topic is en dan is dat er niet.

sax

sax

19-02-2015 om 18:28

precies

Pff ik was echt onduidelijk zeg, maar dat wat jij zegt Carla dat bedoel ik precies.

neteret mut

neteret mut

24-02-2015 om 11:28

ook

net als carla en dan vooral als er 2x eenzelfde bericht geplaats was. Dan weet ik zeker dat ik beide aangeklikt heb en blijft er 1 toch staan. Dan kan ik die dagenlang (ok 1x per dag) aanklikken maar die blijft dan maar staan.

Van de Forumbeheerder

Van de Forumbeheerder

24-02-2015 om 15:25

Vraag

Het lijkt alsof er meerdere zaken door elkaar heen lopen. Wat Neteret Mut omschrijft lijkt op wat wij dubbele draadjes of plakdraadjes noemen. Ze zitten een beetje aan elkaar vast. Op beide draadjes zijn reacties maar het ene draadje blijft staan op nul en zal altijd blijven staan alsof je het nooit hebt aangeklikt.

We weten pas sinds vorige week hoe we de plakdraadjes kunnen laten verwijderen want wij forumbeheerders kunnen dat niet zelf. Er zijn er dus de afgelopen dagen veel van verwijderd.

Wat er bij de anderen aan de hand is is voor ons niet duidelijk. Als jullie het weer meemaken: zet de link naar dat draadje eens hier dan kunnen we er naar kijken.

Met vriendelijke groet

Forumbeheer Ouders Online

Carla

Carla

26-02-2015 om 11:06

gemaild

inmiddels heb ik jullie een link kunnen sturen van een topic waar 7 nieuwe berichten in zouden moeten staan, maar hij niet naar die 7 nieuwe berichten gaat maar naar het eerste bericht van het draadje, alsof ik het draadje voor het eerst ga lezen.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.