Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Over het forum Over het forum

Over het forum

Redactie Ouders Online

Redactie Ouders Online

25-08-2015 om 14:18

Nieuwe knoppen

Beste forum-gebruikers,

We hebben de afgelopen vakantie bepaald niet stilgezeten! Rechtsboven op elke pagina zijn nu de volgende knoppen beschikbaar:

[ vogeltje ] = pagina doorzenden naar Twitter
[ f ] = pagina doorzenden naar Facebook
[ printer ] = printvriendelijke versie van de pagina (zonder reclame, menu's, etc.)
[ envelopje ] = pagina doorzenden per e-mail
[+ bibliotheek] = pagina toevoegen aan je persoonlijke bibliotheek (alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers)
[- bibliotheek] = pagina verwijderen uit je persoonlijke bibliotheek (alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers)

N.B. De "bibliotheek" kun je gebruiken om snel terug te keren naar pagina's die je interessant of belangrijk vindt. Een soort favorieten of bladwijzers, maar dan op de site, in plaats van in je browser. Je kunt de inhoud van je bibliotheek bekijken via de link "Mijn bibliotheek" in de rechter kolom.

Al deze knoppen, ook de sociale-mediaknoppen (T en F) en de e-mail knop, zijn uitdrukkelijk bedoeld als service voor de gebruikers. Dus niet - zoals in een andere discussie gesuggereerd werd - om meer bezoek te trekken. Als dat gebeurt is dat leuk, maar - nogmaals - beslist niet als doel op zich.

Succes ermee!

Henk Boeke
Redactie Ouders Online

Lucerna

Lucerna

25-08-2015 om 16:30

Goeie!

Daar zitten wel knoppen bij waar ik iets mee kan.

Moni

Moni

25-08-2015 om 18:43

Grappig

Ik kom hier best veel, ook tijdens de vakantie, maar deze knoppen waren me niet opgevallen.
Ik was vooral gefixeerd op de nieuwe plek voor 'recente inhoud' zodat ik niet per ongeluk uitlog.

Suze

Suze

25-08-2015 om 20:29

Envelopje

Vooral dat envelopje vind ik wel handig. Ben niet zo van al die social media.

De verplaatsing van Recente Inhoud, hoewel misschien wel "logisch", blijf ik erg onhandig vinden.

Van mij mag die weer terug onderaan het rijtje. Vooral op de mobiel zou dat echt veeeel handiger zijn.

Ginny Twijfelvuur

Ginny Twijfelvuur

25-08-2015 om 21:38

Nou, witregel dan?

Niet op de oude plek terug, maar een witregel ertussen zou wel fijn zijn. Moet goed mikken tegenwoordig.

En eigenlijk lijkt het mij dan logischer om Mijn account en Uitloggen te groeperen en Mijn bibliotheek en Recente inhoud.

Redactie Ouders Online

Redactie Ouders Online

25-08-2015 om 22:00

Nieuw project (mobiel)

Beste forum-gebruikers,

Dank voor de reacties!

Ons volgende project is een mobiele versie van de site. Als dat klaar is, hebben jullie waarschijnlijk minder last van de verplaatste link (Recente inhoud).

Henk Boeke
Redactie Ouders Online

Caesar

Caesar

25-08-2015 om 22:02

Recente inhoud

De knop 'recente inhoud' is werkelijk op zo'n verschrikkelijk-onhandige-en-daarom-onlogische-plek geplaatst, waar bovendien echt helemaal niemand om gevraagd heeft, dat ik uit pure arrenmoede maar een bookmark heb gemaakt naar die pagina. Hoef ik die knop nooit meer te gebruiken, en kan ik ook niet meer per ongeluk misklikken.

Moni

Moni

25-08-2015 om 22:06

Ik zit niet mobiel op de site

svp niet alleen een aanpassing voor de mobiele gebruikers voor de recente inhoud !

Ad Hombre

Ad Hombre

25-08-2015 om 22:07

Niet erg bijzonder

Waar ik persoonlijk meer aan zou hebben is een pagina waar ik alle draadjes kan zien waarin ik gereageerd heb. Of dat die in het recente berichten lijstje een extra ikoontje krijgen, zou ook al leuk zijn.

Redactie Ouders Online

Redactie Ouders Online

25-08-2015 om 22:10

Terzake

Beste forumgebruikers,

We nemen de klachten over "Recente inhoud" heel serieus. Maar probeer even bij de les te blijven. In deze thread graag alleen commentaar op de nieuwe knoppen. Anders wordt het wel erg onoverzichtelijk.

Henk Boeke
Redactie Ouders Online

Ginny Twijfelvuur

Ginny Twijfelvuur

25-08-2015 om 22:36

Top

Die mobiele site!

En bedankt voor de tip Caesar.

Fruitella

Fruitella

27-08-2015 om 09:22

Twitter en Facebook

Zelf ben niet vreselijk Facebook of twitter minded (heb wel beide accounts) maar ik vraag me af of er veel behoefte aan is. Ik denk niet dat ik ze zelf veel zou gebruiken. Dus ik vraag me af, anderen wel en wanneer dan?

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.