Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Over het forum Over het forum

Over het forum

Onbetrouwbare berichten


Het probleem is eerder inzendingen van onbekenden met een nogal extreme inhoud. Dat je denkt: wie zit hier nu een casus op te dringen met scherpe kantjes om scherpe meningen te ontlokken voor media of eigen hilariteit? 

AnneJ schreef op 28-05-2021 om 18:51:

Het probleem is eerder inzendingen van onbekenden met een nogal extreme inhoud. Dat je denkt: wie zit hier nu een casus op te dringen met scherpe kantjes om scherpe meningen te ontlokken voor media of eigen hilariteit?

dat vraag ik me bij "bekende" posters ook wel eens af, AnneJ. Maar dan eerder de berichten die stellig beginnen en dan semi-verzachtend eindigen....?

maar laten we de 'waarheid' in het midden laten 😆

gr Angela

Goedemiddag, volgens mij is er op puberteit een en dezelfde poster die na verwijdering wegens trollen hetzelfde topic weer heeft aangemaakt. Klopt dit? Het vreemde is vooral het taalgebruik en details die niet helemaal lijken te passen bij de leeftijd

Forumbeheer

Forumbeheer

16-07-2021 om 17:36 Topicstarter

Beste Marieke, 

Klopt maar het eerste bericht zag er trolleriger uit dan het nieuwe. Er wordt ook gereageerd dus we laten het voor nu even staan. 

er wordt gereageerd omdat de ts zegt dat eerste poging ten onrechte was verwijderd. Dan zullen veel lezers denken: nou ja het zal wel echt zijn dan (en gaan reageren). Dus dat er gereageerd wordt zegt niets over mogelijk troll gehalte.
Gr Angela

Angela1967 schreef op 16-07-2021 om 17:58:

er wordt gereageerd omdat de ts zegt dat eerste poging ten onrechte was verwijderd. Dan zullen veel lezers denken: nou ja het zal wel echt zijn dan (en gaan reageren). Dus dat er gereageerd wordt zegt niets over mogelijk troll gehalte.
Gr Angela

Ik nam idd door die opmerking ook aan dat er overleg met forumbeheer over was geweest. 

Forumbeheer

Forumbeheer

16-07-2021 om 23:21 Topicstarter

Het is soms zo lastig, bij een nieuwe registratie is het makkelijk. Dit is wat ons betreft wel de laatste kans.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.