Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Over het forum Over het forum

Over het forum

Phryne Fisher

Phryne Fisher

13-04-2017 om 09:07

Reclames over mijn scherm (iPad)

Hebben jullie de afgelopen twee dagen ook veel meer last van reclame 'balken' die dwars door je forumdiscussie heen staan? Soms verschuiven ze van boven naar beneden en v.v. Ik krijg ze niet weg geklikt want als ik op het kruisje druk opent er een nieuw tabblad in Safari. Heel irritant!


Sally MacLennane

Sally MacLennane

13-04-2017 om 09:08

Niet op mijn Ipad

Wel onwegklikbare smurfenreclames op mijn S4 die meteen mijn hele scherm blokkeren...

Smurfen

Ja, die Smurfen, daar word ik helemaal gek van

Tijgeroog

Tijgeroog

13-04-2017 om 09:25

Hier

De reclames onderin krijg ik op m'n iPad wel weg, maar ik moet heel nauwkeurig op het kruisje klikken. Irritanter vond ik de reclames van vorige week, die helemaal links bovenin het scherm zaten. Ik had het idee dat die zover naar links zaten dat de hele bovenbalk in beeld moest komen, en de rest heel klein geworden was. En dan een heel stuk wit, waardoor het leek alsof de pagina nog niet geladen was.

Phryne Fisher

Phryne Fisher

13-04-2017 om 09:29

Wisselend

Volgens mij krijgen we gepersonaliseerde reclames want smurfen kan ik me niet herinneren. Ik krijg nu huisjessites en de Dirk.

Triva

Triva

13-04-2017 om 09:32

Phrye

je moet inderdaad nauwkeurig wegklikken anders opent er bij mij ook een nieuw scherm. Onhandig is dat ik het beeld op mijn smartphone altijd best ver heb uitvergroot maar bij elke reclame moet je dan eerst uitzoomen om het kruisje te vinden en dan weer inzoomen om het te lezen.

Ik heb overigens wel heel vaak de smurfen en gisteren ging na een bestelling op bolcom opeens de bolcomreclame los (hadden ze beter ervóór kunnen doen dan erná haha).

Suze

Suze

13-04-2017 om 10:52

Irritant

Ook ik heb afgelopen vreselijk veel last van die stomme Smurfenreclame gehad. Waarom krijg ik die in hemelsnaam (kinderen al groter).

Ik was te druk, anders had ik boos gemaild aan forumbeheer en zelf dit topic gestart.

Mijn hele scherm op mijn mobiel was een en al reclame en ik kom hem niet wegklikken.

Sinds vandaag een andere reclame met wel duidelijk kruisje, dus daar kan ik wel mee leven.

@Forumbeheer: echt nooit meer doen zulke grote en niet wegklikbare reclames. Om agressief van te worden of, erger, om te stoppen met OO. Dat willen jullie toch niet?

Kaaskopje

Kaaskopje

13-04-2017 om 11:18

Noodzakelijk kwaad

Ik heb eerder begrepen dat reclame noodzakelijk kwaad is om het forum te kunnen bekostigen, maar deze vorm is inderdaad wel heel erg en hardnekkig.

mijk

mijk

13-04-2017 om 15:29

op zich blij met reclame

Omdat inkomsten voor ook dit forum in leven houdt natuurlijk maar lastig wegklikbaar wel heel naar. Heel blij dat er geen filmpjes met geluid meer bij zitten... En ik ga gegarandeerd niet meer naar de smurfenfilm!

Mijk

Phryne Fisher

Phryne Fisher

13-04-2017 om 16:38

Smurfen

Nu op mijn telefoon wel de Smurfen. En die nemen gelijk het hele scherm in ;-(

mijk

mijk

13-04-2017 om 16:59

irritantste dat reclame meeschuift met scrollen

En dat ik dan reclame aanklik die ik niet wil...

Ginny Twijfelvuur

Ginny Twijfelvuur

13-04-2017 om 17:30

Ja verschrikkelijk

Net op de mobiel alleen maar een scherm vol smurfen.
Je zou bijna over een addblocker gaan denken.

smurfen

Ook hier veel last van smurfen en nu vandaag van de bijenkorf. Bijna niet weg te klikken op de iPad. Vaak kom ik ook op de pagina van de reclame terecht. Maar ik wil helemaal geen smurf!!
Ik snap dat reclame inkomsten nodig zijn om dit forum te bekostigen. Maar door deze terreur heb ik steeds minder zin om het forum te lezen. En of dat nu gewenste uitkomst is?

Carla

Carla

13-04-2017 om 19:08

Eerst

Eerst de reclame in het eerste bericht die het bericht laat zakken waardoor ik terug moet scrollen, vervolgens klapte de reclame uit waardoor ik weer omhoog moest scrollen. Daarna verdwijnt de reclame en moet ik weer terug naar het bericht scrollen. Om knetter van te worden.

Nu dan onderaan overdwars de Bijenkorf reclame ( nog nooit wat gekocht daar) die 20% van mijn scherm bedekt.
Inderdaad vrij hinderlijk. Snap dat het moet, maar denk dat het minder storend moet kunnen. Helaas heb ik er zelf geen verstand van om mee te kunnen denken.

Ik zie de hele tijd...

'Pak groots uit met de leukste cadeaus' op een paarse achtergrond mega irritant over alle berichten heen stuiteren. Bah. Maar geen idee vsn wie diecreclsme is. En no way dat ik er op gs klikken. Werkt dus niet......

Ingrid

Nou ja zeg.

Probeer ik er stiekem toch op te klikken..lukt niet. Ding verdwijnt ipv dat ik er achter kom wat ze van me willen....

Forumredactie OO

Forumredactie OO

14-04-2017 om 06:18

Mobiele site

We zien het probleem. We zijn bezig met een mobiele site. De reclames zullen dan niet zo onhandelbaar meer zijn. Even geduld nog, graag. Het is niet anders...

Justine Pardoen, hoofdredactie Ouders Online

Suze

Suze

14-04-2017 om 06:26

wegklikken

Suze, die schermgrote reclames zijn al irritant genoeg, maar het ergste is dat er geen duidelijk kruisje (zichtbaar) is waardoor je ze niet eens kunt wegklikken.

Daardoor hou je er te lang last van.

Kunnen er niet per direct duidelijke wegklikkruisjes aan toegevoegd worden?

De niet-wegklikbare smurfen waren gisteren helaas weer terug bij mij...

Triva

Triva

14-04-2017 om 08:23

kruisjes

De kruisjes staan bij mij gewoon altijd rechtsboven, je moet alleen flink uitzoomen om ze te vinden en goed recht op het kruisje klikken want daar vlak naast staat het knopje om een nieuwe pagina te openen voor die reclame. Ik heb in ieder geval nog nooit gezien dat er géén kruisje is op zowel laptop als smartphone.

Juline

Juline

14-04-2017 om 09:03

Grr, irritant

Ze bewegen ook nog, dus als ik op het kruisje klik is dat verplaatst en krijg ik alsnog de reclame.

Suze

Suze

14-04-2017 om 09:11

Triva

Helaas, ik heb de reclame al dagen lang hinderlijk in mijn scherm en kan echt geen kruisje zien (bij de smurfen welteverstaan) ook niet als ik uitzoom. Dat vind ik huis het irritante!

Triva

Triva

14-04-2017 om 09:21

maar

Waarom kan ik het dan wel zien?

Ginny Twijfelvuur

Ginny Twijfelvuur

14-04-2017 om 09:27

Geen idee Triva

Ik heb dezelfde ervaring als Suze.
Maar gelukkig zijn ze hier nu weg....

bieb63

bieb63

14-04-2017 om 13:34

Google Chrome

Ik heb ook Google Chrome geinstalleerd (weet niet meer waarom, want gebruik het nooit, ik gebruik Explorer). Ik ben nu naar OO gegaan via Google Chrome en geen énkele reclame te zien! Heerlijk! Wellicht ligt het er aan dat ik daar nooit mee surf en dus niet gelinkt ben aan allerlei dingen. Geen idee. Maar vooralsnog werkt dat dus uitstekend.

Juline

Juline

14-04-2017 om 15:24

browser maakt bij mij niet uit, helaas...

Het verpest echt mijn plezier op de site. Nu staat er bijna pal op het kruisje een of ander pijltje en kom je alsnog op een irritante site terecht waar ik niks mee heb.

Krisje

Krisje

18-04-2017 om 09:08

Ik krijg het niet meer weggeklikt

en dat lukte vorige week nog wel. Ik ga weer een dagje ool-loos door het leven want hier word ik gek van.

bieb63

bieb63

18-04-2017 om 21:15

idem

Reclame, oke. Maar dit slaat echt nergens meer op. Niet te doen. Of sterker nog: absoluut niet te doen.
I.i.g. met Google chrome, waar ik verder nooit op surf gaat het prima. Maar met je gewone browser is het geen doen, zou ik afgehaakt zijn. Jammer.

Krisje

Krisje

19-04-2017 om 11:01

Ik gebruik chrome

Maar ik blijf het zien en krijg het niet weggeklikt. Ik zie nu mijn zelf getypte tekst niet eens. Dag twee ool-loos dus, dit is niet leuk meer.

mijk

mijk

19-04-2017 om 14:34

het is echt steeds minder te doen

ik moet nu zo 2 tot 3 reclames wegklikken voor ik op ool kan en computer opent regelmatig nieuw tabblad als ik er met mijn muis alleen maar over heen ga.

Mijk

mijk

mijk

19-04-2017 om 14:34

Ook niet meer

alleen na eerste keer openen forum maar na elk bericht dat ik lees nieuwe reclame.

Mijk

Argh

Ik snap dat inkomsten uit reclame nodig zijn maar pfffffff ik erger me ook rot aan dat omhoog springende blok wat zich lastig laat wegklikken. Voorheen stond reclame rechts en had ik er geen last van.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.