Over het forum Over het forum

Over het forum

steeds elke maand opnieuw inloggen

elke maand moet ik opnieuw inloggen, de ene keer op de 3e dan weer op de 8ste en nu ineens vandaag, raar hoor. Ik heb al jaren mn wachtwoord vast staan en moest dus echt nadenken wat t ook weer was...

Ilva

Ilva

15-04-2014 om 09:47

andere computer

Meestal kijk ik op de laptop naar oo maar soms op de vaste computer (zoals nu). Dan moet ik weer even inloggen. Ga ik straks weer naar de laptop dan moet ik daar weer inloggen. Hij onthoud waar ik het laatste keek. Doe jij dat misschien ook?

Dalarna

Dalarna

15-04-2014 om 10:04

hmm

Ik moet ook regelmatig opnieuw inloggen maar ik gooi geen cookies weg ofzo want op mijn smartphone, tablet én laptop onthoudt tie gewoon mijn naam en wachtwoord? Ik hoef dus alleen maar op ok te klikken?

Marie

Marie

15-04-2014 om 12:29

instellingen internet?

Heb je misschien bij "internetopties" op je pc ingesteld dat de cookies om de zoveel dagen automatisch verwijderd worden?

Knutselkei

Knutselkei

15-04-2014 om 12:45 Topicstarter

Nee volgens mij allemaal niet.

maar 1 computer voor OO niet op laptop of mobiel en instellingen van andere sites hebben t niet? Daar blijven ze wel bewaard?

Ik niet

Ik zit op OO met de tablet en laptop en hoef maar zelden in te loggen. Gebr.naam en ww staan op onthouden bij beide. Als ik eens in moet loggen staat alles al in beeld en log ik zo in zonder gegevens in te moeten tikken.

Knutselkei

Knutselkei

03-05-2014 om 18:21 Topicstarter

gisteren weer....

nieuwe maand....

Knutselkei

Knutselkei

03-05-2014 om 18:22 Topicstarter

maar ik weet

nu wel mn wachtwoord uit mn hoofd

Suze

Suze

03-05-2014 om 20:47

Forumbeheer vragen

Dit soort dingen kan je natuurlijk ook heel goed direct aan forumbeheer vragen of aan OO, hoeft niet via het forum. Ik merk het trouwens ook dat ik af en toe weer moet inloggen, zal eens opletten of het steeds aan het begin van een maand is.

Hombre

Hombre

03-05-2014 om 22:27

Vroeger was het niet beter

Ach Lillian, voordat ik forumbeheer enkele jaren terug heb voorgesteld het passwordveld aan te passen moest je iedere keer opnieuw je password invoeren

Asl het goed is bewaart je browser het eenmaal ingevoerde password en is het een kwestie van een keer klikken om opnieuw in te loggen...

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.