Over het forum Over het forum

Over het forum

Suze

Suze

16-06-2016 om 20:39

Stomme Pampersreclame op OO-forum

Ik heb opeens op mijn laptop aldoor een klein rechthoekig blokje in beeld linksboven op het forum (over de tekst heen!) met een Pamperreclame erin!

Ik kan het blokje niet sluiten of verslepen.

Zijn er meer die er last van hebben? Ik zal het wel even melden, maar ben benieuwd of ik de enige ben die er zo last van heeft.

bieb63

bieb63

16-06-2016 om 21:03

ik ook!

Super! irritant. De neiging om maar gewoon weer weg te gaan. Bah.

Suze

Suze

16-06-2016 om 21:43

Bieb

Gelukkig voor OO zijn we diehards/verslaafden , dus dat doen we natuurlijk niet of in elk geval niet permanent, maar inderdaad. superirritant. Gelukkig ging de reclame later wel weg en nu bij opnieuw inloggen kwam hij bij mij niet meer tevoorschijn.

bieb63

bieb63

16-06-2016 om 23:34

Klopt suze

En gelukkig nier meer gezien.

payn

payn

16-06-2016 om 23:57

nope

nee, geen last van en niet gezien

Redactie Ouders Online

Redactie Ouders Online

17-06-2016 om 11:03

Tekst en uitleg

Beste forumgebruikers,

Die Pampers-reclame was oorspronkelijk zo geprogrammeerd dat hij als een zogenaamde billboard-reclame bovenaan de pagina zou staan. De horizontale menubalk werd dan naar beneden gedrukt, zodat je verder nergens last van had.

Maar op de een of andere manier is het script dat dat verzorgde, stuk gegaan. Heel vervelend. Vooral omdat de programmeur die het gemaakt had (werkzaam bij onze reclame-tussenpersoon die de advertenties verzorgt) met de noorderzon vertrokken is.

Ik zal contact opnemen met onze reclame-tussenpersoon om te vragen of ze er toch iets aan kunnen doen. (Het komt weliswaar maar sporadisch voor, omdat er een zogenaamde frequency-cap op die Pampers-reclame staat, waardoor je hem maar eens in de week of zo ziet, maar het blijft vervelend.)

Onze excuses voor het ongemak!

Henk Boeke
(Redactie Ouders Online)

P.S. Ik kan het niet testen, omdat ik die reclame nu niet zie, maar om hem weg te krijgen zou het voldoende moeten zijn om de pagina even te verversen (bijvoorbeeld met functietoets F5, als je op een Windows-pc werkt).

Lusithania

Lusithania

17-06-2016 om 11:07

kruisje

Ik heb gemerkt dat ik de linkeronderhoek van de pampers advertentie zie. Onderin de balk naar rechts schuiven en aan de rechterkant de balk omhoog, en ik kom bij het kruisje uit om de advertentie te sluiten.

Ik heb er verder amper last van. Als ik aanklik dat Supernova moet voorlezen dan leest ie er gewoon doorheen.

Lente

Lente

17-06-2016 om 11:07

Wat je ook kunt doen

Ga direct naar een ander draadje als je de reclame ziet. Volgens mij gaat die dan weg (voorlopig). Ik kan het alleen niet uitproberen nu.

GS

GS

20-06-2016 om 23:48

Met adblock

van al dit soort problemen af ...

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.