Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Over het forum Over het forum

Over het forum

Astrid

Astrid

08-12-2014 om 15:42

storing?

Nog meer mensen last van het moeilijk bereikbaar/leesbaar zijn van het forum?
Ik kom er wel op, maar kan de "vorige" (pijltje bovenaan) niet gebruiken, ik zie de banners dwars door mijn veld, soms 3 tegelijk zodat ik niet meer in bepaalde rubrieken kan komen en mijn firefox loopt de hele tijd (alleen bij de OOL-site) vast. Ik lees het forum via de laptop. Adobe enz. zijn geupdate.

Lucerna

Lucerna

08-12-2014 om 16:42

Nee

Nog steeds last van? Ik heb het niet gemerkt.

Astrid

Astrid

08-12-2014 om 17:15

ja nog steeds

Klik net op vorige met pijltje en staat de reclame dwars door mijn bericht en is het bericht zelf veel breder dan normaal. Nog een keer op vorige en er gebeurt niets meer, niet terug naar "alle rubrieken".
Apart, is sinds einde ochtend, gisteravond nergens last van.

ja!

Ik heb het ook! Firefox loopt ook steeds vast hierdoor en gooit me van de site af. Heel irritant!

Lucerna

Lucerna

09-12-2014 om 21:55

Hee, wat vreemd

Bij mij gaat alles netjes. Zou het aan de browser liggen?

Barvaux

Barvaux

10-12-2014 om 08:23

vreemd

Hier ook firefox en geen enkel probleem.

Astrid

Astrid

10-12-2014 om 10:51

heb

firefox verwijderd en opnieuw geinstalleerd, Ccleaner nogmaals er overheen gegooid.
Hier lijkt het nu redelijk te gaan, maar vertrouw de boel nog niet helemaal, het gaat te langzaam.
Sorry Swaen, maar ben blij dat ik niet de enige ben

Astrid

Astrid

10-12-2014 om 11:10

of de duvel

Of de duvel er mee speelt, mn hele laptop loopt weer vast en alleen bij OOL.
Nu via chrome een poging, dat lijkt beter te gaan.

Astrid

Astrid

19-12-2014 om 10:16

Omdat

Omdat iedereen massaal uit zit te kijken naar een update, hier komt ie dan

Opnieuw firefox installeren hielp niet, via chrome ging het wel goed.
Na 3 dagen proberen kon ik ook eindelijk het forum weer via firefox bekijken, zonder verder iets te hebben veranderd.
Wie het weet mag het zeggen, maar de OOL-spookjes zijn weer opgelost.

Lucerna

Lucerna

19-12-2014 om 18:48

Sjonge...

Vreemd inderdaad. Gelukkig dat Chrome het wel deed, anders is het toch ook lastig lezen. Maar zichzelf spontaan oplossende fouten, dat zijn vreemde dingen. Want wie zegt dat het ook wegblijft?

Hoe dan ook, fijn te horen dat je de spoken hebt kunnen verjagen

Ad Hombre

Ad Hombre

20-12-2014 om 21:47

Firefox

Ik gebruik altijd firefox en vanaf drie verschillende PC's. Helemaal niets van dit probleem gemerkt, vreemd genoeg. Dat kan natuurlijk komen doordat ik ook altijd een ad blocker gebruik. Zonder ad blocker is surfen niet fijn en niet veilig n.m.m.

Astrid

Astrid

22-12-2014 om 09:15

lucerna/Ad

Lucerna: Idd, hopelijk blijft het nu weg. Ik kon bij het vastlopen niet eens meer normaal herstarten.

Ad: die gaat op mn verlanglijstje dan maar, wie weet scheelt het.Maar ergens toch gek, want Adblock is ook voor oa. chrome en IE en daar liep OOL wel goed.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.