Over het forum
Bolmieke
04-11-2025 om 17:49
Uw content na deze advertentie
Ik kan alles hebben aan schuivende, schreeuwerige en knipperende reclames maar dat een of ander achterlijk bedrijf bepaald dat ik even moet wachten totdat ze hun ordinaire reclameshit geloosd hebben dan vind ik echt🤮
Max88
04-11-2025 om 18:08
Breek me de bek niet open...of de onzichtbare reclame waardoor je het witte kruisje niet ziet maar die wel je post verbergt.
TrefleQ
05-11-2025 om 04:58
Die kleine bewegende rechthoekjes die rechts in beeld schuiven (met iniminie of vrijwel onzichtbare kruisjes) maken bijna dat ik wil stoppen met het gebruik van dit forum. Ik vind ze super irritant.
MRI
05-11-2025 om 08:09
Ja ik heb al eerder vragen over al die advertenties gesteld. Forumbeheer reageert gewoon niet. Komt wat onverschillig over. Ik begrijp het ook niet van de kant van de adverteerders deze overmacht aan bewegende beelden. Zouden ze daar nou ooit een klant aan overhouden? Ik neem me alleen maar voor daar iig nooit meer te kopen
troelahoep
05-11-2025 om 09:38
TrefleQ schreef op 05-11-2025 om 04:58:
Die kleine bewegende rechthoekjes die rechts in beeld schuiven (met iniminie of vrijwel onzichtbare kruisjes) maken bijna dat ik wil stoppen met het gebruik van dit forum. Ik vind ze super irritant.
Ik ben op hetzelfde punt. Wat mij betreft gaat dit forum ten onder aan reclame.
IMI-x2
05-11-2025 om 09:44
Ik herhaal maar weer wat ik eerder ook al geschreven heb: ik en velen met mij zouden best willen betalen voor een reclamevrij forum, we vragen dit ook al jaren. Forumbeheer gaat niet op dit verzoek in. Dan rest mij niks anders dan een adblocker te gebruiken. Daarmee is het een heerlijk rustig en overzichtelijk forum.
Max88
05-11-2025 om 12:32
IMI-x2 schreef op 05-11-2025 om 09:44:
Ik herhaal maar weer wat ik eerder ook al geschreven heb: ik en velen met mij zouden best willen betalen voor een reclamevrij forum, we vragen dit ook al jaren. Forumbeheer gaat niet op dit verzoek in. Dan rest mij niks anders dan een adblocker te gebruiken. Daarmee is het een heerlijk rustig en overzichtelijk forum.
Overal zijn gratis fora, daar ga ik niet voor betalen. Ik ben hier alleen voor het forum. De website kost geld, lijkt me dat ze daar dan de reclame maar overal overheen mogen gooien.
De beheerder zelf reageert, i.t.t. moderatoren, netjes, maar er verandert weinig.
IMI-x2
05-11-2025 om 12:44
Max88 schreef op 05-11-2025 om 12:32:
[..]
Overal zijn gratis fora, daar ga ik niet voor betalen. Ik ben hier alleen voor het forum. De website kost geld, lijkt me dat ze daar dan de reclame maar overal overheen mogen gooien.
De beheerder zelf reageert, i.t.t. moderatoren, netjes, maar er verandert weinig.
Gelukkig is een adblocker gratis ![]()
Max88
05-11-2025 om 13:07
IMI-x2 schreef op 05-11-2025 om 12:44:
[..]
Gelukkig is een adblocker gratis
Zeker, welke gebruik je/gebruiken jullie?🙂
Tijgeroog
05-11-2025 om 15:57
Ik heb heel lang voor ouders online bewust geen adblocker gebruikt, maar ergens in het afgelopen jaar was het echt niet meer leesbaar door alle reclames die over de tekst heb dingen, en heb ik toch een adblocker aangezet.
Bolmieke
05-11-2025 om 17:04
Ja ik ga denk ik toch ook maar een adblocker installeren, ik heb dat bewust eerder niet gedaan maar dit loopt nu echt de spuigaten uit.
Ik kom ook op Viva forum en Reddit maar daar is maar een fractie reclame van wat het hier is, hoe doen die het dan financieel?