Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Over het forum Over het forum

Over het forum

Veranderingen op het Ouders.nl forum per 8 juli

Omdat we de afgelopen tijd bezig zijn geweest met het nieuwe forum bouwen, als opvolger van het Viva forum, hebben we in sneltreinvaart nieuwe functionaliteiten gebouwd, die ook al voor Ouders.nl grotendeels op de planning stonden om dit kalenderjaar te implementeren.

Nu rollen we de nieuwe functionaliteiten dus in 1 keer uit, op aanstaande 8 juli. Bij deze  op een rijtje wat er toegevoegd zal worden:

- Het wordt mogelijk om elkaar privé berichten te sturen.
- Je kunt berichten in de eerste 30 minuten nadat je ze hebt geplaatst nog wijzigen. 
- Je kunt forumtopics toevoegen aan je favorieten die je terug kan vinden in je profiel.
- Je kunt topics bookmarken.
- Het wordt mogelijk om foto's en smileys aan je berichten toe te voegen.
- Je kunt een peiling (poll) toevoegen aan je bericht.
- Ingelogde gebruikers krijgen op de overzichtspagina van het forum een preview van topics waarin je hebt gereageerd, die jij bent gestart en die je als favoriet hebt gemarkeerd.
- De weergave wordt iets aangepast, we maken het design iets compacter.

Mocht je na het lanceren van deze functionaliteiten ergens tegenaan lopen, stel je vraag dan in dit topic. Houd het alsjeblieft bij vragen stellen en probeer het bondig te houden zodat wij er makkelijk op kunnen reageren, zonder dat dit leidt tot onderlinge discussies. Zo behouden we het overzicht.

Leuk, ik ben benieuwd!

Wat fijn!!! Ziet er goed uit, ik ben er blij mee!😁

Kun je me vertellen hoe ik uit moet loggen? 

YolandaOudersnl

YolandaOudersnl

09-07-2021 om 09:38 Topicstarter

Ysieux schreef op 09-07-2021 om 06:31:

Kun je me vertellen hoe ik uit moet loggen?

Als je op het profiel icoontje klikt (het poppetje rechts bovenin) zie je onderaan de mogelijkheid om uit te loggen.

Is er een mogelijkheid in Android browsers om de bewegende icoontjes stil te laten staan 😏? 

gr Angela

Hoezo wordt ervoor gekozen om berichten maar tot 30 minuten te kunnen bewerken?

Angela1967 schreef op 09-07-2021 om 10:27:

Is er een mogelijkheid in Android browsers om de bewegende icoontjes stil te laten staan 😏?

gr Angela

Dat zou heerlijk zijn!

Inderdaad, heel irritant die bewegende smileys. Betekent dit nu dat ik echt oud ben geworden?

RosaMontana schreef op 09-07-2021 om 20:50:

Inderdaad, heel irritant die bewegende smileys. Betekent dit nu dat ik echt oud ben geworden?

Of juist niet, volgens mijn pubers zijn emojis voor oude mensen. Emoticons zijn de enige acceptabele vorm van smilies, vinden zij.

Ik zou wel willen weten wat op beide fora te zien is. Wat zijn de ouderschapsrubrieken van Viva? Is dat het hele ouders.nl? Of is er nog een deel van ouders.nl niet gekoppeld?

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.