Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Over het forum Over het forum

Over het forum

Kaaskopje

Kaaskopje

23-04-2016 om 12:34

Verplaatste artikelen

De reden dat ik voor het eerst naar deze rubriek grijp is dat ik me best erger aan al die verplaatste berichten die vervolgens nog wel op hun oude plek blijven staan met de link naar de nieuwe rubriek. Na een paar dagen weet je dat toch wel? En nieuwe lezers weten niet beter dan dat de discussie bij rubriek x staat.

Als het één onderwerp is gaat het nog, maar laatst was er een complete kaalslag bij Off Topic en dan leest het niet leuk meer met al die doorlinken.

Angela67

Angela67

23-04-2016 om 13:26

gewoon lezen bij recente inhoud

ik kijk nooit meer bij rubrieken, gewoon 'recente inhoud' continu gebruiken. Dus ook als ik iets gelezen heb druk ik niet op back toets of anderszins, ik gebruik de bladwijzerknop 'recente inhoud' die ik zelf gemaakt heb.
gr Angela

Ribbel

Ribbel

24-04-2016 om 11:15

Toevallig, ik ook

Ik kijk ook gewoon via forum (op de laptop) en dacht laatst ook dat er wel heel enthousiast geschoven werd met de topics. Sommige begrijpelijk, andere begreep ik niet, maar dat hoeft vast ook niet.

Je bent de "in-één-oogopslag" daardoor kwijt. Je moet eerst naar halverwege de pagina scrollen. Van mij mag het iets minder enthousiast

Ribbel

Ribbel

24-04-2016 om 11:18

en volgens mij sommige topics ook meerdere keren.
Welke camera voor puberella stond eerst bij pubertijd, daarna offtopic en nu weer verplaatst naar nieuwe huishouden.

Het is net de ordner (ook zo'n lastige) van mijn ex. Die hanteerde ook een heel ander alfabet dan ik deed

Forumbeheer Ouders Online

Forumbeheer Ouders Online

24-04-2016 om 12:05

Beste forummers,

Omdat wij zelf ook alleen nog maar via Recente Inhoud kijken valt ons die stroom verwijzingen niet op. We begrijpen dat dat lastig is maar probeer eens een weekje alleen nog via Recente Inhoud te lezen. Je zult zien dat dat veel voordelen heeft en je hoeft niet de ene rubriek in en dan meteen weer uit. Ook hoef je niet te scrollen en je ziet de verwijzingen niet. Je slaat de draadjes over die jouw interesse niet hebben en het forumt stukken sneller.

Sinds een paar weken check ik op dinsdag alle rubrieken en zal dan de draadjes verplaatsen. Als je net na mij dan de rubrieken door gaat zal het inderdaad een hele rij verplaatsingen kunnen zijn waar je langs moet scrollen.

Ik zou de draadjes met enquêtes geen verwijzing meer mee kunnen geven maar dat betekent dat ik al die studenten moet gaan mailen met die boodschap omdat zij anders hun oproepje niet meer terug kunnen vinden.

Het is vervelend dat de verwijzingen elke keer weer bovenaan komen te staan als iemand er op reageert maar daar kunnen we niets aan doen.

Met vriendelijke groet,

Forumbeheer Ouders Online

Kaaskopje

Kaaskopje

24-04-2016 om 15:05

Forumbeheer

Ik had nog nooit zo op het forum gelezen tot een aantal dagen terug, maar ik vind het niet prettig om vanuit 'Rencente inhoud' te lezen. Ik sla best veel rubrieken over, gewoon omdat ze mijn interesse niet (meer) hebben. Zo kijk ik ook nooit in de rubriek van de enquetes e.d.. Ik heb geen zin om daaraan mee te doen. Het eerste het beste wat ik aanklik in 'recente inhoud' blijkt om die rubriek te gaan. Het zou daarom fijn zijn als bij die recente inhoud staat om welke rubriek het gaat. Dan kun je ook daar meteen sorteren op niet of wel interessant voor míj.

Persoonlijk, vind ik het gewoon prettiger om bij een rubriek te kijken en dan te zien waar ik nog achterstallig leeswerk heb.

Forumbeheer Ouders Online

Forumbeheer Ouders Online

26-04-2016 om 10:13

Beste Kaaskopje

Zoals alles is het natuurlijk even wennen. Ik heb er zelf een jaar over gedaan voor ik ging meelezen op die manier.

Als je dat wat langer doet klik je geen draadjes aan die je interesse niet hebben, net zoals dat je dat niet doet in de gewone rubrieken.

Enquetes herken je snel genoeg aan de titel en een keertje verkeerd klikken is geen probleem als je 'Recente Inhoud' op je bladwijzerwerkbalk zet in de browser. Met één klik ben je weer terug en is het ververst en zie je dat betreffende draadje niet meer als Nieuw. Per rubriek kijken is heel erg veel in- en uitklikwerk en aangezien er niet zo heel veel meer gepost wordt, zonde van de tijd.

Met vriendelijke groet,

Forumbeheer Ouders Online

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.