Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Over het forum Over het forum

Over het forum

Redactie Ouders Online

Redactie Ouders Online

18-02-2016 om 12:46

Vraag over de Artis-advertentie

Beste forumgebruikers,

Sinds gister draait er een Artis-advertentie. Waarschijnlijk hadden jullie hem al gezien. (Het is een zogenaamde 'floor ad' (banner onderaan de pagina) die tevens 'expandable' is, oftewel: als je er met je muis overheen gaat klapt hij uit.)

Het is verder geen hinderlijke advertentie, lijkt mij (hij is makkelijk weg te klikken en ik heb er ook nog een frequency cap op laten zetten zodat je hem niet al te vaak ziet) maar van één gebruiker kregen we een klacht dat het erg lang duurde voor hij geladen was. Ongeveer 15 seconden, wat inderdaad erg veel is. En ondertussen was het niet mogelijk om een forumbericht in te voeren.

Mijn vraag aan jullie: zijn er meer mensen die hier last van hebben? (Hier op het kantoor van Ouders Online hebben we er geen last van, en onze bannerboer kon het probleem ook niet reproduceren, maar als het vaker gebeurt moeten we er wel iets aan doen natuurlijk.)

Vriendelijke groet,
Henk Boeke (Redactie Ouders Online)

P.S. De adverteerder is overigens de Dekamarkt. Zij doen een Artis-actie.

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Hinderlijk

Ik heb niet op de tijd gelet, maar ik vond de floor ad wel storend aanwezig omdat het scherm van een ipad sowieso al niet zo groot is.

Jasmijn

Jasmijn

18-02-2016 om 14:01

adblocker

oeps, ik heb adblocker, dus zie ze niet (maar dat hebben jullie zeker liever niet eigenlijk)

Hanne.

Hanne.

18-02-2016 om 14:08

Gisteren op mobiel

Gisteren had ik mobiel last van die bannering. Bleef steeds half over de berichten staan.

Vandaag niets meer van gemerkt.

Miekemieke

Miekemieke

18-02-2016 om 18:04

ondanks verouderde browser

geen last.

ja op iPad veel last

het duurt lang voordat het geladen is, ik moet elke keer een paar keer op sluiten wegklikken om het weg te hebben en zolang het niet geladen is blokkeert alles. Niet echt een aanwist dus
sini

@Emma

@Emma

25-02-2016 om 07:40

last

Ik vind hem ook lastig. Hij laadt idd langzaam en ik moet hem wel heel vaak wegklikken (ipad). Ik vind het een nogal agressieve reclame.

Lusithania

Lusithania

25-02-2016 om 08:06

niet

Ik heb de advertentie nog niet in beeld gehad.

mijk

mijk

25-02-2016 om 08:40

artis

Heb ik nog niet gezien maar nu al weken last van het autoload filmpje van das. Als ik van draadje wissel begint hij weer opnieuw en heb ook het gevoel dat het veel data vreet...
Ben me ervan bewust dat de inkomsten nodig zijn maar deze is heel naar...
Mijk

Redactie Ouders Online

Redactie Ouders Online

25-02-2016 om 09:47

Dank voor de reacties

Beste gebruikers,

Hartelijk dank voor jullie reacties. De Artis-reclame lijkt dus vooral hinderlijk te zijn op iPads. We zullen vragen of daar wat aan te doen valt. Onze excuses voor het ongemak.

Omdat de vraag waar het om in eerste instantie om ging inmiddels beantwoord is, sluiten we nu deze draad.

Vriendelijke groet,
Henk Boeke (Redactie Ouders Online)

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.