Over het forum Over het forum

Over het forum

Kamille

Kamille

06-04-2016 om 18:43

WAAROM stopcontacten op de foto hierboven?????

Mag ik vragen waarom er stopcontacten op de foto hierboven staan? Ik vind dit zo raar! Er word een gesuggereerd dat er een speelhoekje wordt gefotografeerd. Wat gebeurt er als het kindje de vingertjes of een haarspeldje in het stopcontact steekt? Belachelijk dat een site als dit dit zo neerzet!!! Zou verboden moeten worden!!!!!!!


Pimpelpaars

Pimpelpaars

06-04-2016 om 19:55

Hihi

Aan dat liedje moest ik ook gelijkdenken.

Tijgeroog

Tijgeroog

06-04-2016 om 20:17

Nog beter

Even de laptop erbij gepakt, voor het verschil.

Op m'n laptop heb ik 30 berichten in dit draadje. Op m'n iPad 33...

Aagje Helderder

Aagje Helderder

06-04-2016 om 20:17

is dat het Ad? Goed van jou!
Nee, mijn dag kan nu helemaal niet meer stuk!

Vogel

Vogel

06-04-2016 om 21:42

Heerlijk!

Als we Ad toch niet hadden raakten we de draad helemaal kwijt. En we weten hoe de redactie van Ouders Online denkt over doorgeschoten veiligheidsdenken. Ik vermoed dat al die risicovolle items er expres op staan.
Ik herinner me trouwens dat het plan was die foto bovenaan regelmatig te veranderen toen de site vernieuwd werd. We begonnen met een andere foto, rond Kerst (een Kerst, niet die van afgelopen jaar) hadden we er een Bansky... Redactie, misschien tijd voor een nieuw (zoek)plaatje?

dc

dc

06-04-2016 om 21:46

raar

ik dacht altijd dat het een foto van mijn huis was!

Vogel

Vogel

06-04-2016 om 21:57

@dc

Ik denk headquarters OO.

bieb63

bieb63

06-04-2016 om 22:00

en weet je wat ik zie?

Gewoon een alledaagse rommelige kinderkamer....
En die blauwe dingen in het midden die voor stopcontacten worden aangezien? Wmah.., volgens mij zijn het dopjes of iets van bewaardozen daar achter. Toch? Nog los van het feit dat in een kinderkamer ook stopcontacten nodig zijn (en afgedekt tot bepaalde leeftijd, maar de schoenen suggereren dat het niet om een peuter gaat).
Aparte topic dit.

Triva

Triva

06-04-2016 om 22:05

Bieb

Kijk nu even naar de link die Ad gaf, dan zie je het hele plaatje: http://ouders.nl/sites/all/themes/custom/ouders/images/plint-onder-09.jpg

Overigens, Ad, van mij krijg je de prijs voor leukste opmerking op OO van het jaar!

Triva

Triva

06-04-2016 om 22:06

enne

Lag er niet eerst een tekening met een eng hoofd die na reacties is weggehaald? Volgens mij is dat stukje buiten met die step er overheen gegaan?

Ad Hombre

Ad Hombre

06-04-2016 om 22:17

AnneJ

Ik voelde hem al aankomen voor ik op de link klikte. Het is misschien nog grappiger als je weet dat die Peter Blanker nog verre familie van me is. We kennen elkaar niet maar misschien zit 't in de genen.

Tijgeroog

Tijgeroog

06-04-2016 om 22:20

Triva

Lag die tekening niet, met een hoop andere spullen, op een bureau?

bieb63

bieb63

06-04-2016 om 22:36

triva

Op die link zie ik nog steeds gewoon een rommelige kinderkamer (ouder dan peuter). Wat is het punt?

Hi, hi,

..Kamille is er "stil" van!

@bieb63, volgens mij is er geen punt!

dc

dc

06-04-2016 om 23:05

punt

nou ik zie zeker 2 punten op het plaatje hoor.

Ely

Ely

06-04-2016 om 23:30

Bis!

Wat een heerlijk draadje. Briljante opmerking Ad!
En, Kamille, zijn stopcontacten met zo'n plaatje ook gevaarlijk dan? Tot welke leeftijd want dan moet ik ff rondje maken door t huis..

Ginny Twijfelvuur

Ginny Twijfelvuur

06-04-2016 om 23:46

Hahaha

Nooit geweten dat mijn beeld niet compleet was. En AnneJ: inderdaad, dat lied ja. Treffend.

Enne Kamille? Wat moet verboden worden? Stopcontacten? Serieus?

Tijgeroog

Tijgeroog

06-04-2016 om 23:53

Ginny

Natuurlijk verbieden, elektriciteit krijg je tegenwoordig toch draadloos? Was afgelopen vrijdag nog in de aanbieding.
https://m.facebook.com/GAMMABeuningen/posts/836579446454044:0?__tn__=%2As

dc

dc

06-04-2016 om 23:58

Lol

vanaf 1 april in de aanbieding! haha!

Stenna

Stenna

07-04-2016 om 00:17

en de lego dan?!

Kind dat zijn vingers nog in een stopcontact steekt stopt ook kleine legostukjes in zijn mond. Of zien jullie geen lego?!

Triva

Triva

07-04-2016 om 07:55

bieb en stenna

Jij had het over blauwe dingen die voor stopcontacten aangezien kunnen worden en daarom verwees ik je naar de foto.

Stenna: iemand had het idd al over de lego.

Grappig draadje!

Kamille

Kamille

07-04-2016 om 09:14

...

nee ik zie geen blauwe dingen voor stopcontacten aan. de stopcontacten zitten ergens anders en lijken me niet zo moeilijk te vinden. maar inderdaad ze zijn netjes afgeplakt, dat zag ik in eerste instantie niet. niks aan de hand.

Belle

Belle

07-04-2016 om 09:28

detail

Kamille: " maar inderdaad ze zijn netjes afgeplakt, dat zag ik in eerste instantie niet."

Toch geen oog voor detail dus. Dus toch niet autistisch, pfff )?

Het is me wel opgevallen dat je erg vol kan zitten van dingen (blijkend uit uitroeptekens, vraagtekens, of in andere gevallen, eindeloos over iets doorgaan). Of het nou het gedoe met oudste dochter van je kind is, of deze contactdoos.

Het lijkt me voor jezelf dan lastig. Dat je zo fel op iets reageert of er zo mee bezig blijft.

Aan gedacht om daar voor jezelf toch iets mee proberen te doen?

Misschien mediteren of mindfulness? En dan lang, heel lang, volhouden. Het zal mogelijk niet meteen resultaat opleveren, maar kan je uiteindelijk iets relaxter maken.

Mijntje

Mijntje

07-04-2016 om 09:45

knikkers, beeldscherm

O help, ik zie knikkers liggen, rechts. Vlakbij de stopcontacten. Kunnen kinderen ook in stikken. Levensgevaarlijk!

Kamille, je hebt echt (veel) kamille nodig om rustig te worden.
Dit is een computerscherm!!

Als jouw kind gaat poeren in dat stopcontact hierboven in beeld raakt hij met z'n vingertjes slechts het beeldscherm. De knikkers kunnen niet worden gepakt, alles zit veilig achter glas.

Maak je beeldscherm vervolgens schoon met een licht-vochtige doek.
Of als je er echt veel last van hebt met jif en een schuurspons en heel veel sop

Kamille

Kamille

07-04-2016 om 10:37

...

@Belle: mijn kind heeft nog geen kinderen hoor, tenminste niet wat ik weet, hij loopt wel hand in hand met een meisje naar gym, daar is hij stiekem verliefd op haha maar om nou te denken dat hij al kinderen heeft....hahahahaha

Kamille

Kamille

07-04-2016 om 10:38

...

en ik reageer idd wat overdreven op stopcontacten en ook op wat anders namelijk als mensen vuurwerk afsteken zonder bril. in allebei de gevallen in mijn naaste omgeving iets zeer naars mee meegemaakt....dus bij stopcontact of vuurwerk gaan mijn alarmbellen...

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.