Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Over het forum Over het forum

Over het forum

Zijn die knoppen omgewisseld?

Superirritant, ik log opeens steeds uit als ik de recente inhoud wil zien. Zijn die knoppen verwisseld?

Hadewich

Hadewich

23-06-2015 om 12:45

Blijkbaar, ik vind het ook vervelend. Even wennen!

Ja

Ik logde ook al uit per ongeluk. Zie je maar dat we niet eens meer lezen...

Anneque

Anneque

23-06-2015 om 14:09 Topicstarter

automatismen

Dat soort dingen gaat automatisch. Ik kijk regelmatig bovenin de hoek van de krant hoe laat het is

Moni

Moni

23-06-2015 om 14:10

Hier ook uitgelogd terwijl ik dat niet wilde

Ik hoop dat ze de volgorde snel weer terug zetten.

Anneque

Anneque

23-06-2015 om 14:10 Topicstarter

Moni

Maar vooral dat ze daar niet mee wachten tot we hieraan gewend zijn

Redactie Ouders Online

Redactie Ouders Online

23-06-2015 om 15:00

Nieuwe volgorde

Beste forumgebruikers,

De link voor 'uitloggen' staat nu onderaan. Een logische plek. We zullen dat zo houden. Succes met wennen!

Redactie Ouders Online

Ad Hombre

Ad Hombre

23-06-2015 om 15:08

Redactie

Goed zo, vertel het ze maar duidelijk. Ze moeten niet denken dat ze hier de baas zijn, die gebruikerds!

Ik heb nog wel een verzoekje:

Vroeger stond er zo'n aardig tekstje over 'dat het bijhouden van een forum met xxx posts per dag zo duur was'. Mogen we dat terug? Ik was daar zo aan gewend! (misschien combineren met een oud papier actie?)

Evanlyn

Evanlyn

23-06-2015 om 15:25

Tsja

Wen er maar aan, dus. Het leven is hard

Ik log trouwens nooit uit, moet dat wel?

Redactie Ouders Online

Redactie Ouders Online

23-06-2015 om 16:53

Oud papier

@Ad Hombre: dank voor de moral support!

Maar wat het verzoek betreft: inmiddels zijn we de oud-papier-fase voorbij. We hebben onze draai gevonden (qua business development) en zullen de gebruikers niet meer lastig vallen met bedel-verzoeken. Het is geen vetpot hier, maar we kunnen nu wel onze eigen broek ophouden. Gelukkig.

Redactie Ouders Online

Redactie Ouders Online

23-06-2015 om 16:54

Uitloggen

@Evanlyn: Nee hoor, uitloggen is nergens voor nodig. Alleen als je wilt voorkomen dat je huisgenoten berichten onder jouw naam gaan posten.

Cat

Cat

23-06-2015 om 17:22

poeh

Moet wel heel erg wennen hoor, log mezelf de hele tijd uit. Uitloggen doe ik nooit, dus die knop gebruik ik niet. Inhoud verversen wel heel veel, en nu is het lastiger aan die knop te komen.

Caesar

Caesar

23-06-2015 om 18:44

Is er?

Is er één gebruiker die hierom gevraagd heeft? Zo niet, waarom dan toch gedaan?

Angela67

Angela67

23-06-2015 om 19:27

cat

Misschien een idee: ik heb boven in m'n Chrome bladwijzerbalk de pagina staan 'recente inhoud'. Dus in plaats van de button Recente Inhoud op de forum pagina gebruik ik mijn eigen bladwijzer om te verversen.
gr Angela

Krullevaar

Krullevaar

23-06-2015 om 19:31

idd

Tis idd wel logischer. Dus... gewoon even wennen dames!

Moni

Moni

23-06-2015 om 20:28

Is het goedkoper?

Ik las hier ooit dat de knop 'recente inhoud' duur is omdat die vaak gebruikt wordt en dat verversen kost capaciteit.
Dan is het slimmer als die niet zo snel bereikbaar is op een gunstige plek.

Uitloggen hoeft niet dus hoeft die knop ook geen logische plek.
Ik ga die tip van Angela maar eens uitproberen.

Ad Hombre

Ad Hombre

23-06-2015 om 20:48

Redactie Ouders.nl

Wel leuk dat de redactie mee gaat discussieren, toch?

"Ik las hier ooit dat de knop 'recente inhoud' duur is omdat die vaak gebruikt wordt en dat verversen kost capaciteit.
Dan is het slimmer als die niet zo snel bereikbaar is op een gunstige plek."

Ja, superslim. Wij bezoekers slaan natuurlijk terug door een bookmark naar http://www.ouders.nl/recente-inhoud te maken.

"Uitloggen hoeft niet dus hoeft die knop ook geen logische plek."

Misschien een idee om hem dynamisch te maken. Dat je echt op zoek moet, zeg maar.

Redactie:
"Nee hoor, uitloggen is nergens voor nodig. Alleen als je wilt voorkomen dat je huisgenoten berichten onder jouw naam gaan posten."

Het is jullie misschien niet opgevallen, maar een VZVIW unieke feature van OO is dat *iedereen* onder *ieders* naam kan posten (nog zo'n oud papier dingetje). Daar hoeft niemand voor vergeten uit te loggen.

Evanlyn

Evanlyn

23-06-2015 om 21:49

Nou,

Ik ben heus de echte Evanlyn, en ik zit echt niet zomaar wat te posten vanaf het account van mijn moeder...oeps.

Lynn

Lynn

25-08-2015 om 22:34

mobiele versie -Henk

Henk schreef in het andere draadje over de nieuwe knoppen waar we niet meer over andere aspecten mogen reageren, daarom maar weer in dit draadje over Recente Inhoud, dan er een mobiele versie komt, waarbij we geen last mee zullen hebben van de - erg - onhandige plek van Recente Inhoud.

Dat lijkt mij op zich wel prettig, maar Henk, is die mobiele versie dan ook geschikt voor Windows mobiele telefoons, of alleen voor I-Phone en Android? Dan heb ik er nl. niets aan .

En inderdaad, voor degenen die helemaal niet mobiel zijn: de plek blijft gewoon onhandig, dus fijn als hij terug kan OF als er meer ruimte tussen zit, zodat je niet per ongeluk op Mijn Biliotheek of zo klikt....

Alvast bedankt, Henk!

Ginny Twijfelvuur

Ginny Twijfelvuur

25-08-2015 om 22:39

Tipje uit het andere draadje

Pagina niet meer verversen met knop maar via de bookmark.
Opnieuw ladennis dan genoeg.

Tijgeroog

Tijgeroog

25-08-2015 om 23:21

Opnieuw laden via de refreshknop van de browser.

En ik snap het wel, gebruikte de knop al niet zo heel vaka, maar heb mezelf toch al een aantal keer per ongeluk uitgelogd. En weer ingelogd.

Redactie Ouders Online

Redactie Ouders Online

27-08-2015 om 10:35

Mobiele versie (voor Lynn)

De mobiele versie zal geschikt zijn voor alle apparaten. Het wordt dus geen app (omdat we dan drie verschillende apps zouden moeten bouwen, voor iOS, Android en Windows), maar een zogenaamde responsive site, die zich aanpast aan de grootte van het scherm.

Voor meer informatie over responsive webdesign, zie: https://nl.wikipedia.org/wiki/Responsive_webdesign

Overigens gaat het nog wel even duren hoor! We streven naar oplevering rond Kerst.

Henk Boeke
Redactie Ouders Online

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.