Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Over het forum Over het forum

Over het forum

Zo vaak laadt het forum niet...?

Dag forum
Ik vraag me af waarom de forum zo moeilijk laadt. Ik heb heel vaak dat ik probeer een discussie te laden en dat ik als melding krijg: pagina onbereikbaar. Ik kijk dan gelijk altijd of ik het probleem heb met andere websites maar helaas, het is altijd en uitsluitend met OOL. Waar ligt het aan en is het op te lossen?
Sini

Lucerna

Lucerna

15-01-2016 om 08:38

Op wat voor apparaat?

Ik kijk hier alleen op de computer en heb vrijwel nooit een probleem. Misschien doet hij het wat moeilijker op telefoons of tablets of phablets?

Magalí

Magalí

15-01-2016 om 08:56

Telefoon en tablet

Ik kijk vrijwel alleen op mijn telefoon of tablet, maar dat werkt prima hoor. Als het eens niet laad, moet ik de browsergeschiedenis wissen, maar dat is ook bij andere sites, niet alleen deze.

Jamie

Jamie

15-01-2016 om 10:22

Ik heb ook nergens last van (laptop, tablet, smartphone)

Carla

Carla

15-01-2016 om 10:30

hier momenteel

Hier wat problemen met laden van firefox op de laptop, ondanks updates. Niet alleen bij OOL, maar ook hotmail, google en soms facebook.

Suze

Suze

15-01-2016 om 14:06

mobiel

Soms last van op mijn mobiel. En dan volgens mij inderdaad eerder met OO dan met andere sites. Is vaak maar tijdelijk.

Redactie Ouders Online

Redactie Ouders Online

26-01-2016 om 15:58

Netwerk

Als er zoiets gebeurt is er meestal sprake van een netwerkprobleem. Dus dat er ergens in de route naar OO een kink in de kabel zit. Daar kunnen wij helaas niets aan doen.

Overigens hebben we kortgeleden wél een storing gehad die echt aan ons lag. Toen was er iets mis met de DNS-instellingen. Maar dat is inmiddels opgelost.

Doet het probleem zich nog steeds voor?

Ad Hombre

Ad Hombre

27-01-2016 om 12:11

Nooit

Nagenoeg nooit problemen met OO.
Ik zou het zoeken in je WIFI setup.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.