Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Over het forum Over het forum

Over het forum

Stenna

Stenna

11-11-2013 om 00:09

zoek

Ik snap de zoekfunctie niet meer. Zocht op de naam van een bepaalde forummer naar iets specifieks, maar krijg dan alleen oude draadjes. Kun je ook in het huidige actieve forum zoeken (en hoe dan?). En kun je twee zoektermen combineren (naam en onderwerp), ik probeerde dat maar toen werd er 0 gevonden (terwijl het er echt moet zijn)?

Als check heb ik ook even op mezelf (mijn eigen nick) gezocht en dan vind ik al helemaal niks meer terug, slechts 3 oude draadjes, geen recente waarin ik geschreven heb of eerdere of latere die ik zelf gestart was. Wat doe ik fout?

wizzer

wizzer

11-11-2013 om 08:03

google

'Gelukkig' kun je tegenwoordig OO ook google-en. Dan vind je alles veel sneller terug dan via de eigen zoekfunctie.

Zoeker

Zoeker

11-11-2013 om 08:43

alleen startbericht vinden?

Als ik zoek op nick, dan vind ik alleen de berichten van die nick die een draad starten, en geen reacties van die nick in een draad. Is dat de bedoeling?

Ik kan nu dus veel minder vinden dan met de zoekfunctie van het vorige forum. Eigenlijk bijna niks meer... Jammer.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.