Relaties Relaties

Relaties

Aardig artikel over verliefd worden op een ander dan je partner

Beste mensen,

Ik had het al ergens eerder genoemd. Heb geen aandelen in de "Opzij" maar er staat deze maand een aardig artikel in over bovenstaand onderwerp.

Damajo

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Tinus_p

Tinus_p

13-11-2008 om 09:27

wat was de boodschap?

Marlou H.

Marlou H.

15-11-2008 om 11:58

Welke maand?

Ik kom net van de winkel op zoek naar een Opzij, maar kon het betreffende artikel niet vinden. Bedoel je het novmber of december nummer?

Marlou

Sante?

Was het niet de 'Sante'? daar staat inderdaad een heel interessant artikel in over verliefd maar niet op je partner, maand december.

+ Slimme Brunette +

+ Slimme Brunette +

15-12-2008 om 10:40

Strekking?

Ik woon niet in Nederland dus kan die bladen niet kopen? Wat is de boodschap?

Voor een indruk

Hoi Slimme Brunette,
Ik reageer wel even nav de Sante, probeer iets weer te geven van het artikel.
Er staat bijvoorbeeld: gevoelens komen en gaan, jij bljft jezelf. En beoordeel jezelf op wat je doet, niet op wat je voelt. Gevoelens zijn gewoon informatie!
En waarom er een loodzwaar taboe opheerst, wordt benadert vanuit de geschiedenis, omdat je vroeger het antieke idee head dat je het bezit van een man was." Verliefd op een ander wordt omringt door onbewuste mystificaties" etc.
Vraag je zelf af: wat betekent deze informatie voor mij? Misschien ben je verveeld, of eenzaam, of ontbreekt er iets in je leven of je relatie. Begin de informatie eruit te verwerken, niet veroordelen.
en...vaak projecteren we onze verlangens klakkeloos op een ander. Wanneer we nieuwe mogelijkheden verkennen geeft dat een gevoel van opwinding. Dat gevoel kan simpelweg gesymboliseerd worden door een nieuwe persoon in ons leven. Opeens is het weer alsof alles mogelijk is - alleen- heb je daar voor absoluut die ene persoon nodig???etc etc, of zoektocht naar diepere drijfveren in je leven???enz.
Dit artikel is trouwens gebaseerd op een boek van Mira Kirshenbaum.
Groetjes Pluto

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.