Relaties Relaties

Relaties

blauwgras

blauwgras

20-04-2009 om 17:43

Beste man van de wereld hebben en toch...

Zijn er hier nog vrouwen welke de allerbeste man van de wereld hebben, Zelf ben ik niet het allergrootste schatje, soms zelfs wat krengerig grommelpotje...Mijn man gromt zo goed als nooit, helpt in het huishouden, draagt mij op handen,ik krijg alles wat ik wil...en toch...al 25 jaar vraag ik mij af hoe het anders zou kunnen zijn,het was m'n eerste liefje
zijn er hier personen welke het herkennen ?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Rafelkap

Rafelkap

20-04-2009 om 18:36

Ook een superman

Ja ik heb ook een superman. Ze bestaan!

blauwgras

blauwgras

20-04-2009 om 18:52

Maar

maar hoe zie je jezelf naar hem toe ?
en heb je soms toch geen stoute gedachten ?

maagd

maagd

20-04-2009 om 19:17

Weet precies wat je bedoelt...

Ik ben al 23 jaar met mijn man. Hij was mijn eerste vriendje, ik heb nooit een ander gehad. Maar soms, heel soms als ik uitga met vriendinnen is het wel errugh fijn om te zien of ik nog "in de markt" lig... Veel verder dan flirten gaat het overigens niet hoor. Maar stoute gedachtes en gevoelens... ja. Groet Maagd

Rafelkap

Rafelkap

20-04-2009 om 19:39

Nou

nee, nauwelijks. Alleen wel leuk om soms te merken dat ik nog opgemerkt word. Maar ik ben dan ook nog "maar" 6 jaar met mijn superman.

Polly Shearman

Polly Shearman

20-04-2009 om 20:55

Mijn allerliefste

is absoluut een geweldige man, en natuurlijk vraag ik me wel eens af hoe het zou zijn als ik met een andere man was. We zijn al zo lang samen, maar het is nooit saai, geen onprettige sleur. Meer een prettig ritme.
We weten wat we aan elkaar hebben, soms komt de rook uit mijn oren als hij weer eens vervelend doet. Maar ik ben een heel realistisch type, met deze man kan ik heel oud en gelukkig worden. Ik kan me niet voorstellen dat ik ooit deze zekerheid zou ruilen voor onzekerheid, verscheurdheid, schulgevoel, verdriet, pijn en ruzie, voor een paar mooie momenten met een ander?
Maar zeg nooit nooit, als er ooit iemand voorbij komt met wie ik denk gelukkiger te kunnen zijn dan met mijn liefje? dan ga ik er voor.... ik kan me echter niet voorstellen dat dat gebeurt, maar zeg nooit nooit.

greot, polly

Kaaskopje

Kaaskopje

21-04-2009 om 01:17

Misschien scheelt het dat

manlief niet mijn eerste ´liefje´ is. Geen enkele man is zo volmaakt dat er echt niets op aan te merken is. Na een paar maanden vallen de verliefdheids-schellen je weer van de ogen en ook die spannende andere man blijkt zo zijn nadelen te hebben. Ofwel... hij blijkt net zo menselijk te zijn als je huidige man. Alleen weet je van je huidige man dat je daar heel goed mee kunt leven, bij zo´n andere man is dat nog maar de vraag.
Mijn vriendin vroeg zich vroeger ook af hoe het met een andere man zou zijn. Bij haar was het het begin van het einde van haar huwelijk. Haar vraag over hoe het met een andere man zou zijn kwam bij haar meer voort uit ontevredenheid bleek uiteindelijk.
Als jij blij bent met je man, gelukkig bent en je huwelijk niet kwijt zou willen moet je je echt niet blindstaren op het feit dat jij geen ´vergelijkingsmateriaal´ hebt.
Ik heb vroeger wel tijden gehad dat ik heel erg getwijfeld heb over ons huwelijk. Inmiddels hebben we er samen 24 jaar samen opzitten. Jaren waarin we zoveel lief en leed met elkaar gedeeld hebben dat ik dat voor geen goud meer in wil ruilen voor een nieuwe ervaring.

Koekie

Koekie

21-04-2009 om 10:21

Maar polly

"Maar zeg nooit nooit, als er ooit iemand voorbij komt met wie ik denk gelukkiger te kunnen zijn dan met mijn liefje? dan ga ik er voor...."
Ik begrijp op zich wel wat je zegt hoor, maar aangezien je samen ook kinderen hebt, vind ik dat je die voorop moet stellen. Dus een afweging maken; wat doe ik mijn kinderen aan als ik mijn huwelijk opbreek en wat levert die andere relatie mij (en de kinderen) op - en hoe zeker ben ik daarvan. Zomaar er voor gaan kàn niet met de verantwoording die je voor je kinderen hebt.

Polly Shearman

Polly Shearman

21-04-2009 om 10:39

Koekie

daarom zeg ik al dat ik niet zou willen ruilen,

maar ik ben de laatste die zou zeggen dat je voor de kinderen bij elkaar moet blijven.
Ik geloof niet dat het voor de kinderen goed is als een van hun ouders ongelukkig is.

en als je denkt dat je ergens anders gelukkiger kan zijn, word je vanzelf wel ongelukkig van je eigen situatie.

maar geloof me, ik zie het om me heen heel veel gebeuren op het moment ( vrouwen rond de 40 krijgen een: is dit alles gevoel en komen zomaar ineens een ander tegen) en er gaat veel kapot, ik zie veel verdriet, verscheurdheid.. het is vreselijk. Nee ik denk niet snel dat ik daar voor zou kiezen, maar ik zeg nooit nooit, want ik ben nog lang geen 40, en wie weet hoe mijn gedachten kronkels dan werken.

bovendien, ben ik verliefd op mijn eigen man, nog steeds, hij is echt heel heel heel lief.
Natuurlijk hebben ook wij wel eens stress en meningsverschillen en bekvechten we wel eens. Maar bovenal weet ik dat hij de man is voor mij, hij draagt me letterlijk op handen, we zijn gewoon nog verliefd. Ik kan er niks anders van maken.

BadGirl

BadGirl

21-04-2009 om 10:59

ik heb ook zo'n supervent. hij doet alles voor me, is een lieve vader en ik heb echt niks te klagen.

Maar ik ben niet zo lief. Af en toe kan ik echt een kreng zijn, ik heb nogal moeite met monogaam zijn en het is ook al een paar keer misgegaan. Hij heeft het me vergeven en de laatste jaren gaat het wel goed maar af en toe heb ik nog wel de kriebels.

Kreng

Kreng

21-04-2009 om 23:26

Yep

Hier ook een BadGirl. Misschien zijn onze mannen te lief en te goed voor ons?

Knof

Knof

22-04-2009 om 12:08

Ja hoor

Ik heb ook al 20 jaar een superman, maar natuurlijk ben ik ook wel eens nieuwsgierig naar andere mannen. Bij mij gaat die nieuwsgierigheid eigenlijk niet verder dan sex, zoenen en verliefdzijn. Dat laatste lijkt me heerlijk om weer eens te zijn,op een nieuwe man en met de ervaring die ik nu(ben 40)wel heb maar vroeger niet. Helaas zit het er niet in. Ik kan me trouwens haast niet voorstellen dat er mensen zijn die dit gevoel nooit hebben.

Knof

Kaaskopje

Kaaskopje

23-04-2009 om 02:12

Geen robot

Als ik naar mezelf kijk ben ik natuurlijk geen robot die geprogrammeerd is op ´niet verder kijken dan wat er thuis op de bank zit´. Ik kijk nog steeds naar wat er nog meer rondloopt en bij sommige mannen voel ik een beetje kriebels. Ik vind dat eigenlijk best ongemakkelijk en ik wil alleen maar dat ik daar weer snel overheen ben.
Goed... ik kan wel vergelijken. Ik weet uit ervaring dat met de ene man zoenen totaal iets anders kan zijn dan zoenen met een andere man. Maar wat koop ik voor zoenen waar ik weke knieèn van krijg als de man zelf zo ontrouw als de neten is?
In een relatie waarin je jezelf gelukkig voelt scoort misschien niet alles een 10, maar door de band die je samen hebt kan het zomaar zijn dat het totaalbeeld wel een 10 is.
Ik herinner me nachtelijke avonturen met andere mannen die heel heftig waren. Spannend hoor, maar ik zou dat voor geen goud meer willen. Waarom met een ander uit nieuwsgierigheid of verveling opnieuw het wiel uitvinden als ik samen met mijn man een goed werkende auto heb?

Ja hoor

ik ben al jaren verliefd op een bepaalde b-acteur, hij heeft het ook al jaren met een bepaalde actrice geloof ik. En verder flirt ik graag en fantaseer ik er driftig op los.

Vreemdgaan, neu daar ben ik te trouw voor op het moment dat het voor het grijpen ligt weet ik dat ik moet stoppen.

Tirza G.

Tirza G.

23-04-2009 om 23:20

Manda

Vertel het maar. Is het Antonie Kamerling? Van toen-ie nog in GTST speelde?????

Tirza

Het

is James Purefoy en ik vind Jonathan Ryes Meijers ook niet slecht. James purefoy is qua uiterlijk waar ik altijd van heb gedacht mee te gaan trouwen, geen idee of het verder een leuke man is oid, ik heb genoeg aan wat plaatjes

'Hij' is mijn vriend, mijn vriend heeft het met Winona Ryder maar volgens mij nu ook al weer een tijd met die ene hoe heet ze ook al weer, dat meisje van pirates of the caribean, ik lijk helemaal niet op due meisjes trouwens en mijn vriend lijkt ook niet op james purefoy.

haha !! ach ja, het is wat

Tirza G.

Tirza G.

24-04-2009 om 20:55

Ooooooo

Dat zijn best smakelijke hapjes ja! Ik val op iets oudere mannen maar jaaaaaaa jij bent nog een jonge blom natuurlijk

Tirza

Tirza

en wie heb jij zoal in je hoofd op een onbewaakt moment dan ?

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.