Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Relaties Relaties

Relaties

LB

LB

16-11-2009 om 14:32

Bijna gescheiden, voel me zo alleen[en iemand leren kennen via inet]

mijn man ging vreemd na 14 jaar samenzijn en 2 gezonde kinderen en huisje boompje beestje. Nu gaat hij verder met die ander.Pijnlijk allemaal ben er echt ziek van. Veel afgevallen slecht slapen. Nu heb ik erg goede vrienden en familie om me heen. Maar die wil je ook niet blijven lastig vallen...handtekening gezet en afwachten tot het offiecielle tegenbericht... Nu heb ik sinds kort (4 weken) via internet een lotgenoot getroffen (man) die hetzelfde meemaakt als mijzelf Erg bizar allemaal maar erg herkenbaar en voelt goed. Al voelt het wel vreemd alles delen met een man. Hij snapt me, en dan denk ik waarom denkt of doet mijn (ex)man dat dan niet... ik ga hem ooit ontmoeten misschien maar nu alleen contact met de mail... wat ook erg spannend is. en leuk.. herkent iemand dit? We weten precies wat we aan elkaar hebben...

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
daantje123

daantje123

16-11-2009 om 14:39

O ja!

Ik herken het helemaal!
Een aantal jaar geleden is mijn toen man er ook vandoor gegaan met een andere vrouw (die heel jong en spannend was en niet moe van twee kleine kindertjes) na 19 jaar samen zijn!
Ik kwam toen bij het uitlaten van de hond iemand tegen die in hetzelde schuitje zat. Dat was ook een man en het was spannend er raar tegelijk. Eigenlijk was ik nog heel verdrietig en aan het rouwen om mijn stukgelopen huwelijk en tegelijk was het zo heerlijk om iemand tegen te komen die me begreep en die niet begreep dat mijn man mij in de steek had gelaten.
Wat was dat goed voor mijn zelfvertrouwen!!
Er is niets gebeurd met die man in de zin van zoenen of nog meer, maar het spannende of hij toevallig ook zijn hond zou uitlaten als ik buiten was en de gesprekken die we hadden, hebben me wel weer zelfvertrouwen gegeven en zo veel dat ik me na een aantal maanden aangemeld heb bij een datingsite.
Via die site heb ik mijn huidige man leren kennen en ben nu echt gelukkig. Ik kan zelfs zeggen dat ik nu gelukkiger ben dat ik ooit had kunnen worden met mijn ex man.
Ik gun jouw ook iemand die voor je gaat, die je de moeite waard vindt, want dat ben je zeker!!!
Geniet van de aandacht en de gesprekken, ze zullen je zeker helpen. Kijk wat er van komt, maar het helpt je nu in ieder geval de dagen door!

Daan

stortregen

stortregen

17-11-2009 om 10:39

Jahoor

Ik herken het ook. Ik leerde mijn huidige vriend kennen toen ik nog volop aan het rouwen was om mijn ex en het ingeruild zijn. Het is heel beetje bij beetje gegaan...met ups en downs, want ik had nog zoveel te verwerken...hij had zelf ook het nodige meegemaakt en kon geduld en begrip voor me opbrengen. Ondertussen zijn we anderhalf jaar verder, en sinds een paar maanden durf ik te zeggen...ja, we hebben echt een relatie, en het verdriet om die ander heb ik achter me gelaten...
Neem de tijd en probeer te genieten van wat je aangereikt krijgt....geluk zit vaak in een klein hoekje

Succes

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.