Relaties Relaties

Relaties

Sil

Sil

14-11-2008 om 19:22

Burenoverlast

Even jullie advies. We hebben sinds juli nieuwe buren. Drie maanden lang hebben ze weken lopen schuren, muren en plafonds. Ze werken overdag, dus doen ze dat in de avonduren en in de weekenden. Hier ligt het probleem. Mijn man heeft een drukke baan en maakt lange dagen. Als hij na een lange reistijd thuis is gaan de buren beginnen met het schuren etc. Ondertussen wordt hij van het geklus van de buren bijna overspannen. Vanavond zijn ze weer begonnen na wat weken redelijke stilte. Ik heb aangebeld om te vragen hoe lang het nog gaat duren, daar kon zij geen antwoord op geven. Mijn man loopt ondertussen scheldend door het huis (buren horen dit soms ook.. schaam me ontzettend..) Hij heeft helemaal genoeg van het geklus en vind dat hij gelijk heeft. Hij heeft nu oordopjes in. Hoe zouden jullie dit aanpakken? Ze zijn nu ong. 4 maanden aan het klussen. In het begin gingen ze tot 24.00 uur door, we hebben al afgesproken met ze dat het na 22.00 uur stil is.

Groet,
Sil

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
niemie

niemie

15-11-2008 om 11:40

Tot 22 uur

Ben bang dat je er verder weinig aan kunt doen. Als je overeen bent gekomen dat de buren inderdaad om 22 uur stoppen dan is dat in ieder geval al iets...
Ik denk dat als je het van hun kant bekijkt het voor hun ook geen pretje is om alles in de avonduren en weekenden te moeten doen. Krijgen ze geen hulp van anderen? Nog ff doorbijten, straks zijn ze waarschijnlijk zo zat van al dat geklus dat je niets meer van ze hoort
Sterkte.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.