Relaties

Manda Rijn
29-05-2009 om 20:47
De buren hebben hun huis te koop gezet
YEAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH !!!!!!!!!!!!
Jeetje, niet te geloven, ze gaan weg, pfff hopelijk komt er een leuk gezin wonen ipv deze ontzettend onaangepaste onaardige aso's !

neteret mut
31-05-2009 om 00:57
Dat andere huis
dat in jouw straat te koop stond ( onder voorbehoud) die is leuk, mogelijk aan de kleine kant beneden maar de sfeer. Kan het huis van je buren niet aan tippen

rodebeuk
31-05-2009 om 08:54
Fladderbeestje
Er is niets mis met een boeddha.
Ik had hem alleen maar genoemd omdat dat niets verraadt over de plaats, straat of andere herkenbare dingen waarmee je kunt achterhalen waar Manda woont. Je ziet hem pas als je al het goede huis gevonden hebt. En om nou alle 264.971 huizen te gaan bekijken op boeddha's ... beetje veel werk.
Las trouwens ergens dat boeddhisme de snelst groeiende godsdienst in Nederland is. Ik heb er zelf ook veel belangstelling voor.

Manda Rijn
31-05-2009 om 09:09
Boeddha
best raar om te zien dat je tegenwoordig Boeddha's kan kopen bij de Gamma. Ik bedoel, een kunststof Jezus aan een hoogglans zwart gelakt kruis hangt er nog niet.
En de beginselen van het Boeddhisme zijn echt niet bekend bij de buurvrouw natuurlijk.
De echte boeddha hoofden zijn heel oud en gejat uit Thailand en overige landen. Daar staan nu duizenden oude beelden zonder hoofd in kleine tempeltjes.

EsmeePF
31-05-2009 om 12:35
Mooi huis
Ik vind het wel een heel mooi huis! Nee, de inrichting niet, ik hou niet van huizen die eruit zien alsof ze uit een woon-tijdschrift komen, maar het huis op zich, super!
Maar goed, waar het om gaat: Gefeliciteerd Manda, nog even doorzetten en je bent van je vervelende (zacht uitgedrukt) buren af!! Hoera!

Jujube
31-05-2009 om 13:10
Oef
Idd Rotterdamse sjiek. 't Ziet er echt gruwelijk uit en eeuwig zonde van de originele details die er blijkbaar uitgerukt zijn. En die tuin.......geef me geduld!
Hopelijk krijg je er leukere mensen voor in de plaats. Maar een fikse vraagprijs voor al die lelijkheid.
Groet,
Jujube

Manda Rijn
31-05-2009 om 14:08
Patjepeeer
dat is een woord die ze hier wel gebruiken voor wat jullie 'rotterdams chique' noemen. Patserig en wat plat maar niet over de top ordinair.
patjepeeers komen doorgaans uit armere volkswijken maar hebben geld, rijden in een mercedes en hebben zwarte scooters met veel chroom, draaien Hazes op feestjes en hebben inderdaad veel boeddha beelden van de Gamma en een Leco-look kapsel die iets te groot is uitgevallen.

Tirza G.
31-05-2009 om 17:08
Precies manda
Oftewel: Vanessa. Die categorie Maar het is een prettige gedachte om te weten dat je in Rotterdám in elk geval bij het sjiek hoort
Tirza

Manda Rijn
31-05-2009 om 19:01
Lol
oh wat ben ik heerlijk gemeen, ik zit nu al meer dan een dag te grijnzen om dit draadje en het feit dat ze WEG gaan.
Tirza, ik zal het tegen ze zeggen als ze wegrijden "maar in Rotterdam zijn jullie wel chique hoor, da-hhhaaag !".

Manda Rijn
01-06-2009 om 11:12
Ectoplasma
hahaha ! Die kabels in de vijver dat is de electratoevoer voor het bijhorende 'rustgevende geluidje', er zit namelijk een pomp in zodat het water gaat 'kabbelen'.

Manda Rijn
01-06-2009 om 11:18
ik zag gisteren de eerste auto's al langzaam voorbij rijden, mensen die uitstapten en daarna weer doorreden. Nou hopelijk wordt het een aardig stel met leuke kinderen die het dan vast gaan 'down-stylen'. Maakt mij niet uit of ze smaak hebben als ze maar aardig en een beetje netjes zijn.

Asa Torell
01-06-2009 om 21:17
Ot cobi
Fijn je weer te zien, ik begon me net af te vragen waar je was gebleven!

madelief74
03-06-2009 om 10:51
Nieuwsgierig!
Hahahaha, wat is dit een leuk en gezellig draadje! Ik zat maar in de verkeerde stad te zoeken!!! Maar ik heb 'm gevonden. Wat is de wereld toch klein!
Enne, breien Sini en Manda Rijn? Is dat weer helemaal in?
groetjes Madelief

Manda Rijn
03-06-2009 om 11:06
Madelief
klein, hoe klein is die wereld dan, woon je hier in de buurt ?
goh ik sta nu toch wel erg te kijk, ik zal even zwaaien voor mijn raam, haha !

madelief74
03-06-2009 om 16:28
Hahaha
Hahahahaha. Nee, dat nog net niet hoor! Grappig. Ik las op een ander topic dat je zwanger bent en bijna uitgerekend? Succes met de laatste loodjes! Ik heb ook een dochter; ze is 3. En wij zijn bijna even oud.
Groetjes!

Manda Rijn
04-06-2009 om 22:01
Ectoplasma is trouwens helemaal niet
wat ik dacht dat je omschreef Lidwientje !
Ik dacht dta je die drapperige groene algenzooi bedoelde, maar ectoplasma is iets zweverigs ocults oid.
hoe heet die groene algendrap ?

Anienom
05-06-2009 om 09:59
Ik vind
De basis helemaal niet slecht, op de details na en het bankstel en de spotjes in plafond (!!) zou ik er best kunnen wonen. Ik zou er zo mijn eigen draai aan kunnen geven (en het voor veel mensen nog erger kunnen maken, ik ben namelijk helemaal wild van rommelmarktprullaria en het stikt bij mij in huis ook van de oude schilderijtjes en fratsen, echt heel erg). Maar het verschil Manda: ik ben echt heel aardig hoor! Je zou heel blij zijn met een buurvrouw als ik! Als je niet zo ver weg woonde....
Ik wens je fijne buren toe! (en ik hoop dat je het niet erg vindt dat ik als totale vreemde ook even een blikje op Funda heb genomen naar aanleding van dit draadje; binnenkijken is mijn hobby).

Manda Rijn
05-06-2009 om 15:56
Ja die spotjes
ik snap nooit zo goed waarom iemand in een huis uit 1920 van die inbouwhalogeentjes in het plafond stopt.
Maar ik geloof direct dat een bepaalde smaak niets te maken heeft met of iemand aardig is, het maakt mij helemaal niet uit. Ik hoop dat ze snel opgerot zijn en we er iets vriendelijks voor in de plaats krijgen.

Manda Rijn
05-06-2009 om 16:07
Ja lidwientje
ja een nieuwe levensvorm, het heeft nog slechts 1 element nodig om te muteren tot iets buitenaards.
Of 1 vonkje in te vallen en dat hele huis is weg, goh zou ook niet slecht zijn, dan koop ik de grond en hebben we een grotere tuin, leuk kan ik toch kipjes nemen en een grote tramp.