Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Relaties Relaties

Relaties

Dubbel

Dubbel

10-02-2011 om 11:55

Dubbel in gevoelens

Wij zijn (pas) 8 maanden samen. We zijn echt wel gek op elkaar, maar desondanks zijn er veel problemen. Ik denk dat het door mij komt, ik merk namelijk dat er in mijn relaties steeds hetzelfde gebeurt. Eerst een spannende verliefdheidsperiode, daarna begint het vertrouwd maar ook gezapig te worden. Ik kan mijn vriend heel erg missen als we niet bij elkaar zijn. Maar zodra hij komt binnenlopen kan ik zomaar denken: nee, dit is het niet. En dan handel ik daar ook naar, ik raak geïrriteerd en mijn vriend weet niet wat hij verkeerd heeft gedaan. En ik kan het niet eens uitleggen. Niks eigenlijk, of het moet zijn aanwezigheid zijn? Het is best destructief. Is dit nu: aantrekken - afstoten? Herkent iemand dit? Ik schrik van deze oneerlijke gevoelens en ik vraag me af hoe en waarom ik die heb gekregen. En vooral hoe ik ermee moet omgaan, want ik zie ook wel in dat ik op deze manier nooit gelukkig zal worden (en iemand gelukkig zal maken).

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
koentje

koentje

10-02-2011 om 12:47

Volgens mij

is het hem gewoon niet!

dc

dc

10-02-2011 om 17:24

Lijkt me ook

Als je zo een gevoel hebt, dan zou ik dat serieus nemen. Of iemand het is of niet valt ook niet uit te leggen.

+ Slimme Brunette +

+ Slimme Brunette +

10-02-2011 om 17:35

Je zegt dat het structureel is.

In dat geval zou ik het niet afdoen met "hij is het gewoon niet". Hoewel het natuurlijk kan, dat je net toevallig altijd mannen treft die wat te saai voor je zijn. Misschien dat er wat meer diepgang in de relatie moet komen? Dat gewoon maar wat gezellig voortkeutelen voor jou niet genoeg is? Zelf heb ik veel tegengas nodig dus ik val nogal eens op dominante of moeilijke types maar daarover staat al genoeg in andere draadjes. Tja, de gulden middenweg, waar ligt die toch?

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.