Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Relaties Relaties

Relaties

Effe lachen

Ik heb gisteren zo gelachen. Voor het eerst sinds jaren waren mijn man en ik weer eens lekker een avondje op het terras samen met vrienden. Het liep al tegen 12 uur toen een wat oudere vrouw die bij ons in de buurt zat, aan me vroeg of ik zijn zus was en daarbij wijzend op mijn man. Nou moet je weten dat ik eerder een Ierse roodharige ben en mijn man een donker harige spanjaard. Ik was natuurlijk hoogstverbaasd 'lijken wij dan op elkaar?' Ik zei vrolijk dat ik al meer dan 12 jaar met hem getrouwd was en dat je dan een beetje op elkaar gaat lijken.
Zegt die vrouw stilletjes 'nou, dan weet ik even niet meer wat ik moet zeggen'.
Het kwartje viel een beetje later pas bij mij hahahaha, wilde ze gewoon op slinkse wijze weten of mijn man nog beschikbaar was. En dan te bedenken dat mijn man nog geen 40 is en die vrouw toch zeker tegen de 60 liep hahaha. We hebben er de hele nacht en de volgende dag nog om gelachen. En ik maar denken dat alleen hem dat overkomt. Vandaag de monteur van de Ziggo, die hebben we al vaker gezien (en is heel herkenbaar want hij heeft een Zwitsers accent), en dan is mijn man meestal ook thuis. Zegt ie tegen me 'voor jou doe ik dat wel, want je lacht zo lief'. Als we weer storing hadden moest ik direct bellen. Ik zeg nog onnozel dat hij dan zo kan binnen lopen omdat we een winkeltje aan huis hebben ( deur is dan open)en dat ik alleen op maandag dicht ben. Zegt die knul 'O, dus maandag ben je gesloten? Ben je dan wel thuis? Dan kom ik dan wel even kijken of het nog goed werkt. En dan kun jij weer even leuk lachen. ' Ik stamel nog dat ik dan naar een beurs moet en er dus niet ben. Zit ie zichzelf gewoon uit te nodigen!! Hahahaha. De ego's zijn hier weer gestreeld.
Hebben jullie dat soms ook, dat je even niet door hebt dat er iemand een move probeert te maken?

Dorry

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Minke

Minke

03-06-2011 om 16:29

Of....

Het is niet het eerste waar je aan denkt dat een volwassen man en vrouw broer en zus van elkaar zouden kunnen zijn. Het kan maar het ligt niet voor de hand. Komt je man vaker op dat terras en dan zonder jou? Misschien dat hij daar vaker zit met een van de vrouwelijke vrienden en dat die vrouw dus dacht dat dat zijn echtgenote was of zoiets? Dan is de situatie anders dan je gedacht had en weet je dus even niets te zeggen. Maar ik kan het ook fout hebben hoor maar als je wel zijn zus was geweest wat had die vrouw dan zullen zeggen tegen je man? Ik vind het ietwat wonderlijk, misschien was die vrouw wat verward?

Dorry1

Dorry1

03-06-2011 om 16:48 Topicstarter

Minke

We komen echt nooit op dat terras, het was zelfs een andere stad want we waren bij die vrienden op bezoek. Die vrouw was niet echt verward, want we hebben die avond ook wat meer woorden gewisseld enzo. Ook onze vrienden vonden het duidelijk een move van die vrouw. Ze droop daarna namelijk snel af hahah

Dorry

Marnix

Marnix

03-06-2011 om 21:38

Ik zie het grappige er niet van?

Ik ken vrouwen van zestig die maar wat aantrekkelijk zijn. Had je man soms al een paar keer naar haar gekeken of zo?

Marnix

Olieophetvuur

Olieophetvuur

05-06-2011 om 15:32

Oh jee

Dat klinkt alsof zij jouw man al heel vaak met een andere dame op dat terras heeft zien zitten. Hoogst verbaasd dat hij nu ineens met een ander is, dus 'dat zal zijn zus wel zijn'. Tja, dan druip je toch wat verbouwereerd af als blijkt dat dit de wettige echtgenote is.

Dorry1

Dorry1

05-06-2011 om 16:20 Topicstarter

Even een reactie

Olieophetvuur Nou, we komen nooit in die plaats (tientallen kilometers bij ons vandaan en mijn man werkt veel thuis dus ik zie hem bijna de hele dag)dus zij kan mijn man nooit daar gezien hebben. Ik denk dat het vooral kwam door het feit dat we op het terras op een bankje zaten waarbij mijn man naast vriend zat, ik naast vriend en naast mij mijn vriendin. We zijn niet zo aanhalerig naar elkaar, en knuffelen of kussen zelden in het openbaar.We zaten dus niet bij elkaar! De vrouw had al de hele avond aan mijn mans broek gezeten omdat die nat was van een omgevallen glas. En toen een paar homo's ook nog riepen dat de broek uit moest heeft mijn man inderdaad een beetje schaapachtig gelachen. Mijn man heeft trouwens wel een half uur zitten kletsen met een moeder van een chronisch zieke leerling van hem. Kijk, daar de verwarring al begonnen zijn. Ik heb bijna de hele avond met mijn vriendin zitten kletsen omdat we elkaar al heel lang niet gesproken hebben. Ik schreef dit stukje eigenlijk alleen maar omdat het me echt nog nooit is opgevallen dat er iemand oog had voor mijn man. Vond het wel leuk. En verder niks.

Dorry

Dorry1

Dorry1

05-06-2011 om 17:43 Topicstarter

Hihi knurf

Ach, zo zie je maar dat geschreven tekst altijd anders overkomt dan het gesproken woord! Het staat wel een beetje raar, ja. Mijn man is een schat en een knapperd, maar ik heb gewoon nog nooit gezien dat iemand openlijk iets liet merken. Of....ik heb het nog nooit opgemerkt. Weet je, mijn man heeft gewoon weinig oog voor anderen, enkel voor mij. Ik heb hem bijvoorbeeld moeten versieren, anders was er nog niks gebeurt. Vandaar mijn verrassing....

Dorry

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.