Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Relaties Relaties

Relaties

Bianca

Bianca

05-01-2009 om 15:17

(ex) man werkt niet mee aan scheiding

Ik heb een hele lieve vriendin die momenteel in een scheiding zit. Ze is van de zomer al bij haar man weggegaan en heeft sinds 2 weken een eigen flatje. Haar man wil nergens aan meewerken en zit op elke manier dwars. Ze heeft nu een advocaat genomen en gezegd welke speullen zij wil hebben. Haar man heeft ook een advocaat genomen en inmiddels heeft zij een brief ontvangen dat hij accoord is gegaan met de verdeling van de spullen. (Zij neemt erg weinig mee). Nu belde ze hem van het weekend dat ze dan en dan de spullen wilde komen ophalen maar nu werkt hij man erg tegen. Ze mocht de spullen niet meer hebben etc. Hij wilt dat ze terugkomt etc etc. Ze heeft hem nu 2 keer gebeld en 2 keer was hij niet te spreken.

Wie heeft er ook in zo'n situatie gezeten en heeft advies voor haar. Ik vind het zo sneu hoe het allemaal loopt. Eindelijk heeft ze haar huisje en nu mag ze haar spullen niet ophalen!!!! Vandaag zou ze wel haar advocaat weer bellen maar die gaat niet over de verdeling van de spullen (als ik het goed begrepen heb)

Mag hij nu zomaar tegenwerken als hij op papier toegezegd heeft accoord te gaan?

Bedankt voor jullie adviezen!

Groet, Bianca

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Bianca

Bianca

05-01-2009 om 17:48

Bedankt

voor je reactie Zonnetje.

Er zat al een week tussen het eerste telefoontje en 2e telefoontje om te vragen wanneer zij de spullen kon komen ophalen. En elke keer wordt hij steeds bozer.

Er zitten idd wel wat waardevolle spullen tussen. Fotoboeken van haar kinderen van toen ze klein waren, spulletjes van haar overleden ouders en zelfs haar paspoort en andere belangrijke papieren. Ze kan het huis niet meer in omdat hij er andere sloten opgezet heeft.

Ik denk dat je helemaal gelijk hebt over zijn emoties.

Een gezamelijke vriend inschakelen is natuurlijk ook een idee, zal het eens aan haar voorleggen.

Bianca

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.