Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Relaties Relaties

Relaties

eega

eega

02-10-2009 om 12:13

Flirten

Ik heb een partner welke mij in de watten legt, we zijn al een kwart eeuw samen, de kinderen zijn al groter, we hebben terug meer tijd voor elkaar
...ik kom bij mijn partner niets tekort, hij helpt waar hij kan ed...maar, hij heeft altijd graag geflirt, is regelmatig verliefd (echt wel), Ik zie het binnen enkele jaren al voor mij..hij wat nog zit te flirten naar jongere meisjes toe (bweekes) ik vind dat een vreselijk idioot gezicht, en ik vind dat ook absoluut niet fijn naar mij toe,
in zijn GSM lees ik soms van schatje, lieveke, ik denk constant aan je, ik mis je....daar baal ik echt wel van, zo slijmerig...hoe ver hij gaat daarin weet ik niet, daar zal hij nooit zomaar de waaarheid in zeggen (hij wil mij voor geen geld kwijt, en dat laat hij mij ook zien ook)
Hoe zouden jullie dit ervaren ?, hij is volgens mij verslaafd aan flirten, zijn hele leven al, hij kan niet anders denk ik
het is een nadeel,straks zo'n oud geil manneke langs mij...(bvb als ik in een kledingwinkel iets ga passen, zit hij terwijle zo belachelijk naar de verkoopster te doen, bah) maar naar mij toe is hij ook veel beter dan de gemiddelde man is...

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
jippa

jippa

02-10-2009 om 15:12

Gerust?

Ik zou er niet gerust op zijn eerlijk gezegd.

eega

eega

02-10-2009 om 17:29

Tussenin

Het is dus wel zo dat hij mij ook altijd in de watten heeft weten leggen (en ik denk niet altijd uit schuldgevoel) Hij is lief voor mij, komt ook bij de meeste mensen gewoon heel vriendelijk over, maar dat flirten...en nu begint zijn ouderdom toe te nemen, en dat verschil in leeftijd soms...maar ook bij leeftijdsgenoten, zucht, ik vind dat een zeer lelijke eigenschap van hem, zo zwak
langs de andere kant hoor je soms van eenzame vrouwen met een gevoelloze partner, ik weet niet of dat plezanter is

Massi Nissa

Massi Nissa

02-10-2009 om 21:46

Wat vinden anderen ervan?

Er zijn vieze ouwe mannetjes die smerige opmerkingen maken of onsmakelijke blikken werpen. Er zijn ook knappe mannen van 50+ die echt uitstraling hebben, juist omdat ze niet meer zo jong zijn. Het zou er voor mij nogal aan liggen of mijn man tot categorie 1 behoort of meer richting categorie 2 gaat. En daarnaast zou-ie het niet in zijn hoofd moeten halen om andere vrouwen lieveke en schatteboutje te noemen (of iets in die richting).
Ik heb trouwens een man die het tegenovergestelde is, hij ziet het NOOIT als er met hem geflirt wordt. Het is afwisselend ergerlijk en hilarisch.
Groetjes
Massi

Ik zou dit niet pikken

in mijn bijzijn moet mijn man het echt niet in zijn hoofd krijgen om te gaan flirten met andere vrouwen. Ik vind dat respectloos. Zelfs al zou hij niet mijn man zijn en zou ik niets met hem hebben dan vind ik het onbeleefd als een man gaat flirten met andere vrouwen als hij op stap is met een bepaalde vrouw.

Ik zou hier elke keer flink ruzie over maken eventueel zelfs en plein public.

eega

eega

03-10-2009 om 09:28

Kon het lonken niet laten

ik voel mij soms ook heel snullig staan langs iemand wat loopt te flirten
maar we zijn zelf eigenlijk toch na zoveel jaren nog altijd heel lief naar elkaar en kunnen ook niet zonder elkaar,
toch denk ik dat als ik weer eens tegen kom dat hij over een bepaalde streep gaat met flirten dat ik hem (even) aan de deur zal zetten,
helemaal het hem afleren denk ik dat hopeloos is, het zit in z'n karakter geworteld, vrees ik ....

Flirten

op zich kan geen kwaad, vind ik. Je moet er als vrouw wel mee om kunnen gaan.

Over de berichten in zijn inbox: als mijn man deze zou krijgen, zou ik heel onrustig worden. Zelf heb ik een verhouding met een man gehad en dit zijn letterlijk de woorden/teksten die we elkaar schreven.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.