Relaties Relaties

Relaties

black eye

black eye

14-08-2009 om 14:05

Forum punt van discussie

even anoniem...
Ik ben met een afrikaanse man getrouwd heb 2 kinderen (tieners). Twee jaar geleden heb ik met een paar andere dames van een ander forum waar nogal racistische taal viel, zelf een forum opgericht voor vrouwen met een gekleurde partner, zwart wit geel groen het maakt niet uit, tot nu to 50 leden en een gezellig clubje waar geen harde woorden vallen en over vanalles kan gepraat worden.

Gisteren was ik fotos van mede moeders hun kroost aan het bekijken en mijn man schiet plots uit...
waar dit nou op slaat naar fotos kijken van andere gemixte kinderen, op een website, wie zijn die mensen etc ... ik zeg hem dat hij allang weet dat ik dat forum zelf opgericht heb, en het een gesloten clubje is waar niet zomaar iedereen (met slechte bedoelingen ofzo) op kan.
Nee hij vindt het pure discriminatie, andere buitensluiten waar slaat het op...
ik zag een soort haat, vreemde waas in zijn ogen, hij begon plots dingen boven te halen van voor onze relatie (nu 18jr getrouwd) dus dingen die 20jaar geleden gebeurd zijn, waar ik fouten heb gemaakt ik geef het toe, maar hij weet verdomd goed dat ik niet vreemd ga .
Hij vindt dat ik alles naar me toe trek wat zwart is dat het een obsessie is voor mij...???
Ik zeg als dat zo zou zijn dan zouden alle klanten op het werk ook lid moeten zijn op het forum en dat laat ik gewoon niet toe, waar slaat dit op ...
Ik ben helemaal geschokt van zijn reactie,
hij heeft het er al eens eerder over gehad maar was toen niet zo agressief en aanvallend uit de hoek gekomen.
Hij begrijpt niet dat je online vriendinnen kan maken, lief en leed kunnen delen (en dat hebben we , ook hier)...
Wat moet ik hiermee ? mijn goeddraaiend forum opzeggen omdat meneer er niet mee eens is, wat met die oude koeien, ik heb er echt genoeg van...

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Minet

Minet

14-08-2009 om 17:36

Praten

Het lijkt me dat het tijd is voor een goed gesprek op een rustig moment.
En als het samen niet lukt misschien eens met een derde erbij die de ouwe koeien kan tegenhouden, en jullie echt naar elkaar laat luisteren.
Dit gebeuren lijkt me toch niet onoverkomelijk?

Kaaskopje

Kaaskopje

15-08-2009 om 03:03

Blijkbaar een gevoelig onderwerp

Vanuit mijn gezichtspunt is jouw forum niet anders dan een forum voor kaasboeren, Marokkanen, grote gezinnen, mensen met een gezondheidsprobleem, enzovoorts. Het is een forum met 'gelijkgezinden' die het leuk vinden ervaringen en verhalen uit te wisselen. IK zie er geen bezwaar in. (Heel toevallig, best komisch eigenlijk, gaat het nu in de herhaling van het journaal over kaasboeren, hoe verzin je het!) Jouw man vindt het dus erg dat dit speciaal is voor mensen zoals jij en hij en mensen die dus geen gemixte kinderen hebben hierdoor niet in de gelegenheid worden gesteld om mee te praten.
Ik weet niet of het een raar voorstel is, maar is het niet te regelen dat het logisch blijft dat de doelgroep vooral lid kan worden, maar dat anderen wel mee kunnen praten? Bij de site voor grote gezinnen bijvoorbeeld kun je wel meepraten, maar ik vind dat ik met 2 kinderen geen reden heb om me als lid aan te melden.

black eye

black eye

15-08-2009 om 17:37

Overal bij betrekken

zegt nu ook dat ik dingen laat liggen om op het forum te komen .
nou zeg zo ken ik er nog wel wat.
Ik sta wegens omstandigheden alleen voor het huishouden, en vind soms een uitvlucht, punt van rust in het forum, ben er nu al 2 dagen niet op geweest , gewoon door frustratie.
inderdaad nog es proberen een 'rustig'gesprek aan te knopen ..
die ouwe koeien haat ik het meest ....

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.