Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Relaties Relaties

Relaties

Vreemd

Vreemd

19-09-2010 om 00:20

Gevoel voor vriend van mijn man

Tja, hoe ik dit moet omschrijven weet ik niet. Ik voel me heerlijk bij die vriend. Het is geen verliefheid, maar het praat makkelijk en zou me graag eens in zijn armen begraven. Gewoon een heerlijke knuffel. Misschien zou ik een kus ook nog wel willen, maar meer kan ik me niet voorstellen.

Ik geef heel veel om hem, maar een relatie of sex zou ik niet willen. Hij lijkt qua karater veel op mijn man, alleen hebben wij heel veel gein en kunnen lekker kletsen, hebben respect voor elkaar.

Ik kan en wil er niks mee, maar zou wel willen weten waarom ik dit voel. Is dit gewoon een diepe vriendschap? Het gemis van mijn vader als kameraadje, of mis ik wat in mijn relatie. Ik zou graag jullie mening willen,

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Hmm.....

Je schrijft: 'Hij lijkt qua karakter veel op mijn man, alleen hebben wij heel veel gein en kunnen lekker kletsen, hebben respect voor elkaar.'

Misschien bedoel je het niet zo, maar IK lees daaruit dat je geen gein hebt met je man, niet lekker met hem kunt kletsen, en dat je man en jij niet echt respect voor elkaar hebben. Dat vind ik nogal wat eerlijk gezegd. Food for thought......

Ingrid

dc

dc

21-09-2010 om 08:37

Shannara

zo simpel lijkt het me niet. Ik vind het ook niet fijn om met mijn zus te knuffelen als er anderen bij zijn. Terwijl ik dat prima vind als we met z'n tweeen zijn. En ik heb toch echt geen erotische gevoelens voor m'n zus hoor.

dc

dc

21-09-2010 om 16:46

Eh nee

nee, dat niet natuurlijk.

Vreemd

Vreemd

22-09-2010 om 12:02

Volgens mij

schrijf ik ook niet dat ik fantaseer over zoenen met deze vriend. Ik weet niet eens of ik dat zou willen, klinkt niet echt als een fantasie dan. Het gekke is dat ik bij mijn broer me niet zo lekker voel.
Daar geef ik ook heel veel om, maar denk dat we wat meer afstandelijk zijn opgevoed. Ik ken dit gevoel gewoon helemaal niet.

Vreemd

Vreemd

22-09-2010 om 12:11

Ingrid

Ik bedoelde het misschien niet helemaal zo, maar er zit wel een kern van waarheid in. Lekker kletsen is iets wat we nooit hebben gekund samen. Daarmee bedoel ik niet dat we niet met elkaar kunnen praten, maar meer het luchtige kletsen over dingen. En zijn humor is ook de mijne niet. Respect hebben we wel voor elkaar, ik bedoelde dat meer naar die vriend toe. Over het algemeen hebben mannen in mijn omgeving een verborgen agenda, maar zo voel ik dat bij deze vriend helemaal niet. Ik kan mezelf zijn zonder dat hij wat van me wil.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.