Relaties Relaties

Relaties

Goede relatietherapeut gezocht (omg. almere)

Ik en mijn vrouw staan op het punt uit elkaar te gaan. Voornamelijk omdat ik voel dat we langzaam uit elkaar gegroeid zijn en me enkele maanden terug gerealiseerd heb dat dit veel verder is dan ik dacht. We hebben er over gepraat en enige verbetering is zichtbaar, maar mijn gevoel is in principe onveranderd. Omdat er ook kinderen in het spel zijn, willen we niet zomaar een definitieve breuk forceren en voorzichtig kijken of er nog mogelijkheden zijn.

Daarom zoeken we een goede relatietherapeut die zaken op een rijtje kan zetten, verbanden kan leggen en ons in dit proces kan ondersteunen. Enerzijds om ons weer bij elkaar te brengen (voor meer dan alleen de kinderen) of anderzijds om het goed af te sluiten.

Wie heeft goede ervaringen (zelf of viavia) bij een therapeut in Almere en omstreken? Suggesties worden zeer op prijs gesteld.

Groetjes,
Xava

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Even niet

Even niet

02-01-2009 om 16:20

In almere

Praktijk Kool en Barewijk. Man en ik zijn er ruim een half jaar in therapie geweest, zelf betaald, geen door verwijzing gevraagd.

Ik had specifiek deze praktijk uitgezocht omdat zij o.a. redelijk no nonsense zijn, dus geen uitgepluis van vroegere verdrietjes enzo, maar echt gericht op je eigen gedrag.

Mevrouw Kool die ons begeleidde zij wel dat de meeste stellen vaak te laat in therapie gaan. Dan is er geen redden meer aan. Wij gingen juist omdat we zo in een cirkel met elkaar praatten, we waren niet uit elkaar gegroeid. De tips die we kregen toen (2 jaar geleden) hanteren we nog steeds, heel af en toe komen de lijstjes met beloftes weer uit de la. Zoals persé 1x per week samen eten, de leuke dingen gaan doen, niet voornemen, maar doen, je herinneren wat je aan elkaar leuk vindt.

Heeft ons super geholpen, het klikte echt met deze therapeute. Zij was ook wel blij met ons, we zijn met glans geslaagd en zijn weer terug het stel dat we jaren geleden al waren, en meer.

Ze hebben een website, als je even googled kan je zelf kijken of je het wat lijkt. Succes

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.