Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Relaties Relaties

Relaties

Gratis datingsite (bestaat die?!)

Hallo,

Ik wil graag via internet nieuwe contacten maken, evt. daten.

Op ale sites die ik tot nu toe heb bekeken moet ik een abonnement nemen wil ik kunnen antwoorden op berichten.
Hier heb ik geen zin in....weet iemand een site waar dat niet hoeft, of bestaan die niet.

Wat zijn julli ervaringen tot nu toe met de mannen....

Mariposa

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Ja hoor

Paiq is een hele leuke. Zelf sta ik daar wel ingeschreven, maar doe er nu even niets meer mee. Het grappige is dat je wel een foto bij moet voegen, maar dat die pas zichtbaar wordt als je al een tijdje met iemand chat.

Gr. Poezie.

Paiq

Is geweldig. Ik heb zo iemand leren kennen. Ben inmiddels met hem getrouwd en heb 2kids en idd met de foto's is leuk. Leer je idd eerst iemand kennen voor he de foto steeds duidelijker ziet. Alleen lange vragenlijst.

Verstuurd met de Ouders Online iPhone app.

fladder

fladder

14-12-2010 om 08:54

Mijn ervaringen...

...zijn niet hoopgevend, sorry maar er schijnen mensen te zijn die de liefde van hun leven hebben gevonden op een datingsite.

Paiq is leuk, maar als je, zoals ik, 45+ en niet zo strak meer bent, moet je er tegen bestand zijn dat de meneer die je babbel eerst zo leuk vond, plotseling verdwijnt als je foto zichtbaar wordt. Dat zegt meer over die meneer dan over jou (en hij weet niet wat hij mist! ) maar vooral in het begin heb ik dat wel eens als pijnlijk ervaren. Ik weet niet hoe het met jongere mannen zit, mijn doelgroep zat in de 45+. En mijn ervaring met Paiq is dus dat de 45+ heren van Paiq eigenlijk vooral voor het uiterlijk gaan.
Verder zegt Paiq mensen te "koppelen" die bij je in de buurt wonen. Dit is een erg rekbaar begrip, heb ik gemerkt.
Op andere sites (waar mijn foto meteen al te zien was) trof ik vooral mannen die maar één ding wilden... Precies. Sommigen waren daar erg open over, anderen draaiden er omheen, maar ik ben amper een man tegen gekomen die niet aan seks dacht.
En dan heb je nog de niet te verwaarlozen cathegorie vreemdgangers. Ook die is onder te verdelen in "eerlijk toegeven" en "draaiers". Mannen die het eerlijk toegaven vertelden dat ze al járen niks meer met hun vrouw hadden, maar ja, de hypotheek, de kinderen... Of ze hebben een "open huwelijk". Als ik dan zei dat ik zijn vrouw wel eens wilde ontmoeten, want dat moet kunnen in een open huwelijk, was hij zó verdwenen
Eéntje spande de kroon met "mijn vrouw is terminaal met een hersentumor" en vroeg "wil jij mijn Roos zijn?"

De draaiende vreemdgangers vallen al gauw door de mand als je er op aan stuurt eens bij hem langs te willen komen (ja, bij een eerste date moet je naar "neutraal gebied" gaan, maar er komt een dag dat je nader kennis wil maken). De smoezen zijn legio: ik zit in een verbouwing, mijn huis is een puinhoop (sowieso al een afknapper, dus een slechte smoes), mijn zus woont bij me in en ik wil haar er nog even buiten laten, de buren gluren zoveel...
Ook kunnen "gebonden mannen" vrijwel allemaal alleen maar daten tijdens kantooruren... Heel opmerkelijk...!
En verder heb ik geleerd dat stevige dames zoals ik erg geliefd zijn in de BDSM-scene (zweepjes, zwart leer en strenge meesteressen, dat werk). Heb héél wat aanspraak gehad van onderdanige of juist dominante heren (die gelukkig wel direct duidelijk waren over hun bedoelingen). Jammer voor hen zie ik mezelf niet zo snel in een zwartleren korset en op lieslaarsen met hoge hakken zie ik mezelf ook niet zo snel...
Eén keer trof ik een meneer die single was, niet meteen op seks uit was en met wie direct een goeie "klik" was. Helaas leed hij waarschijnlijk aan bindingsangst. Of hij is ontvoerd door aliens. Want van het ene op het andere moment leek hij van de aardbodem verdwenen na een paar leuke dates... Dat vond ik wel een pijnlijke ervaring...
Inmiddels sta ik nergens meer ingeschreven. Ik geloof er niet meer in. Ik kijk er met een glimlach op terug, dat wel. Maar ik vind het zonde van mijn tijd en energie, het past blijkbaar niet bij mij of ik trek de "verkeerde" types aan.
Lang verhaal kort: mijn ervaring met datingsites is dat het leuk kan zijn voor een spannend afspraakje, maar iets serieus heb ik er nooit gevonden. Pas op voor de grote hoeveelheid kaf tussen het koren en zeg nooit "nooit" maar stel je verwachtingen zeker niet te hoog.

fladder

fladder

14-12-2010 om 08:59

(met excuses...)

(...voor de schrijf- en stijlfouten... Ik heb wat last van hersenruis...)

Niet zo negatief fladder!

Ja, het is zo dat je regelmatig nogal rare reacties krijgt van nogal rare mannen. (Goh, het lijkt het echte leven wel!) Maar dat ligt echt niet aan jouw gewicht hoor. Ik hoor dat namelijk van iedereen die weleens ingeschreven staat op een datingsite. En daar zitten echt wel fotomodel-achtige types bij. Dan vind ik paiq nog wel één van de leukste en veiligste sites, je kun stoppen wanneer jij dat wil. (En dat doen uiteraard mannen ook wel eens)

Gr. Poezie.

fladder

fladder

14-12-2010 om 09:46

Nee joh

Ik weet toevallig uit welingelichte kringen dat gewichtige dames geliefd zijn in de zweepjesscene maar ik weet ook dat iedereen zo zijn/haar verhalen kan vertellen over datingsites Jong, oud, dik en dun!

Toosje

Toosje

14-12-2010 om 11:05

Nextlover

Beste Mariposa,

Nextlover.nl is een datingsite voor hoger opgeleiden, die ook gelinkt is aan Paiq. Dat wil zeggen dat je ook gematcht kan worden met mensen van Paiq. Of andersom.

Zelf vind ik Paiq ontzettend leuk. Als je de lange vragenlijst bij inschrijving zo compleet mogelijk invult, dan klopt het matchingpercentage redelijk. Daardoor kom ik ook vaak in contact met gelijkgestemden, en dat is prettig, omdat je dan meteen op hetzelfde niveau zit.

Veel chat- en eventueel dateplezier!

Groetjes,
Toosje

Rafelkap

Rafelkap

14-12-2010 om 13:29

One night stand

Wat ik om me heen hoor is dat die gratis sites veel niet echt serieuze kandidaten trekt. Dus als jij wel een serieuze relatie zoekt en geen one night stand zou ik toch kijken naar de betaalde sites.

Toosje

Toosje

14-12-2010 om 13:59

Rafelkap

Dat valt bij Paiq en Nextlover echt reuze mee, hoor! Natuurlijk zullen er ook mensen te vinden zijn die een one night stand zoeken, of een minnaar/minnares voor erbij, maar meestal worden die niet met jou gematcht als jij op de vragenlijst hebt ingevuld dat je een relatie zoekt. Dat is dus het voordeel van deze sites!

Groetjes,
Toosje

mariposa

mariposa

14-12-2010 om 18:55 Topicstarter

Bedankt

Dames,

Bedankt voor jullie eerlijke antwoorden, en de ervaringen die jullie willen delen.

Ben inderdaad ook al een man tegengekomen met duidelijke bindingesangst, trouwring nog om op foto, 's avonds nooit online.

Afwijzingen zijn niet leuk maar zegt meer over hen dan over mij......alhoewel het wel pijn kan doen.

Ik ga rondkijken op paiq, dat van die foto bevalt me wel...

Wie weet krijgen jullie over een tijdje wel een leuke update van me )

Lynna

Lynna

14-12-2010 om 20:13

Verslavend....

Spannend hoor, Mariposa, al die ervaringen die je op gaat doen! Mijn ervaringen zijn eigenlijk best goed, een korte relatie van een paar maanden gehad, nu lijkt het erop of ik mogelijk een iets langduriger relatie zal krijgen. En een aantal leuke ontmoetingen en veel leuke gesprekken per mail!

En al die verhalen die ik aan iedereen kon doen. Ik moet heel eerlijk zeggen dat door mijn openhartigheid hierover, ik irl veel fijnere contacten nog heb gekregen. Iedereen wilde mijn verhalen graag horen

Ik wens je heel veel succes!!

+ Slimme Brunette +

+ Slimme Brunette +

15-12-2010 om 01:45

Www.relatieklik.nl

Heb ik hele goede ervaringen mee. Serieuze site en helemaal gratis. Neem er eens een kijkje. Een goede tweede is voor mij badoo. Verder heb je friendscout dat is geloof ik meer op Duitsland geörienteerd maar als er niet die ene Nederlander tussen zit die je zoekt? Paiq ken ik niet.

mariposa

mariposa

16-12-2010 om 14:35 Topicstarter

Leuk jullie reacties

Hallo allemaal,

Super leuk jullie reacties, en ik moet zeggen dat ik overal al een beetje aan het rondkijken ben.
Heb gisteren een man gesproken via paiq, had een speeddate, maar dat was m toch niet helemaal.
Maar ik probeer gewoon lekker verder.
Wel spannend, volgensmij kan het wel verslavend gaan werken.

Moet wel zeggen aan aandacht geen gebrek, dus kan ook lekker gaan selecteren....en nee dat doe ik niet alleen op uiterlijk hoor. Ik geniet er even van en wie weet wat ervan komt.
Ga ook relatieklik eens proberen.

Maar goed dat ik de vraag hier neergelegd heb, wnat er blijken dus leuke sites te zijn zonder ervoor te betalen. want dat doe ik dus niet, betalen om met iemand in contact te komen.

Goede tips blijven welkom hoor, tot dusver bedankt

Toosje

Toosje

16-12-2010 om 22:20

Paiq

Beste Mariposa,

Leuk, zo'n enthousiaste reactie. Speeddates lopen vaak op niets uit, omdat je dan gewoon iemand krijgt die toevallig ook online is en wel met jou wil chatten. Zet daarom de "matching-machine" aan en laat Paiq de match maken. Dan zijn die mannen wel niet direct online, maar kun je wel contact leggen in een kort berichtje.

Veel chatplezier en houd ons op de hoogte!

Groetjes,
Toosje

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.