Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Relaties Relaties

Relaties

Niemand

Niemand

14-08-2010 om 14:43

Het is voorbij...

Eigenlijk is het al heel lang voorbij maar de laatste weken barst de bom steeds vaker tussen mijn man en mij.
Ik voel al heel lang geen vrede meer met onze relatie maar zie er enorm tegenop om alleen verder te gaan; ik werk niet, heb drie kinderen die allemaal autistisch zijn. Zelf ben ik helemaal niet gezond en fit maar ik ben zo vreselijk depressief, ik zie onze relatie steeds meer achteruit gaan.
Weet niet wat ik moet doen, zo verder kan gewoon niet, maar alleen daar zie ik zo tegenop...

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Minet

Minet

14-08-2010 om 15:26

Zoek hulp

bel maandag met het algemeen maatschappelijk werk en vraag ondersteuning. Die kun je vast heel goed gebruiken!
Sterkte!

dc

dc

14-08-2010 om 23:48

Jeetje

Je bent depressief en hebt 3 autistische kinderen?

Het lijkt me niet het moment om belangrijke beslissingen te nemen. Zoek eerst hulp om je gezin weer op de rails te krijgen en jezelf uit de depressie! Weet je waar de depressie vandaan komt? Heb je vrienden of familie die je om hulp kunt vragen?

mopperkont

mopperkont

16-08-2010 om 17:39

Nog een jeetje

Voor 3 autistische kindren zorgen is heel zwaar!
Heb je misschien een burnout? Dit lijkt mij een typische burnoutsituatie. Veel geven, weinig terugkrijgen. Alle reserves, fysiek en emotioneel raken dan dan op. Misschien ook wel bij je man.

Zo te lezen...

heb je alle hulp nodig die je kunt krijgen. Ik zou die man nog even niet bij het oud vuil zetten indien mogelijk.

Eventjes zonder naam

Eventjes zonder naam

19-08-2010 om 12:09

Depressief waardoor? nou...

"Eigenlijk is het al heel lang voorbij maar de laatste weken barst de bom steeds vaker tussen mijn man en mij.

Ik voel al heel lang geen vrede meer met onze relatie maar zie er enorm tegenop om alleen verder te gaan"

Jemig, het lijkt me wel duidelijk waar die depressie vandaan komt. Misschien verdwijnt ie ook wel tegelijk met haar man.

Mark van Abcoud

Mark van Abcoud

19-08-2010 om 13:57

Kort door de bocht

"Jemig, het lijkt me wel duidelijk waar die depressie vandaan komt. Misschien verdwijnt ie ook wel tegelijk met haar man. "

Tuurlijk, de man is de schuld van de depressie, scheiden maar, dan zijn alle problemen voorbij.

Wat simplistisch zeg, weleenn gedacht aan het feit dat het misschien wel andersom is, de depressie is de oorzaak dat ze zich zo slecht voelt over de relatie?

Het idee dat je een depressie kunt genezen met een scheiding, tjonge wat simpel zeg.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.