Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Relaties Relaties

Relaties

Lynna

Lynna

15-02-2010 om 06:42

Hoe ervaren jullie mannen (in het algemeen)

Iemand wil van mij weten wat ik van mannen vind. Wat ik erbij voel, hoe ik ze zie en hoe ik ze ervaar. Ik zit daar nu heel erg over te piekeren en ik vind het een heel lastige vraag. Maar ook een mooie vraag om daar eens heel goed over na te denken.

Wat vinden jullie van mannen? Niet je eigen man dus, maar in het algemeen?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
tonny

tonny

15-02-2010 om 09:14

Iemand wil van jou weten...

wat je van mannen vindt. En dan niet een bepaalde man in het bijzonder, maar 'mannen in het algemeen'.

Rare vraag.
Vind je ook iets van 'vrouwen in het algemeen'?

Mensen in het algemeen??

Nou, ik ben benieuwd naar nadere begrenzingen van deze gedachtenspinsels.

tonny

Een andere diersoort

Mannen zitten gewoon anders in elkaar dan vrouwen en zijn daarmee eigenlijk niet te snappen voor ons vrouwen. Maar we kunnen niet zonder ze, yin en yang toch?

Die invloed van testosteron op je gevoelsleven is voor ons gewoon niet na te voelen. Hoewel ik met de meeste mannen absoluut verder niks zou willen (sexueel) en ik over het algemeen vrouwen sneller leuk vind dan mannen (niet-sexueel), ben ik erg blij dat er mannen zijn. Ze geven sjeu aan het leven.

Chris

Balletmama76

Balletmama76

15-02-2010 om 14:10

Lara, ik ook...

Ik kon altijd beter met mannen dan met vrouwen, was vaak "het enigste meisje in de groep".

Ingewikkelt wordt het alleen maar, als een iemand, die je als goede vriend beschouwt, op eens meer voor je voelt of ie last krijgt van testosteron-overschot.

Maar zolang er geen gevoels-complicaties zijn, vindt ik mannen juist makkelijker kwa omgang. Onder vrouwen is er toch vaak een bepaalte competitie en dat heb je met mannen gewoon niet.

Ik heb echter ook een beste vriendin voor de vrouwendingen waar je het met mannen niet zo goed over kan hebben.

Maar over het Algemeen kan ik echt beter met mannen dan met de meeste vrouwen. Dat vindt man niet altijd leuk, maar "what you see is what you get". Niet meer met mannen omgaan omdat mijn partner dat niet leuk vindt zou mij niet binnenschieten. Tenzij hij echt berechtigde twijfels heeft over iemand, maar dan gaat het over een persoon, niet over mannen in het Algemeen. Als hij van mij zou eisen, alleen nog maar met vrouwen om te gaan, zou ik hier niet in meegaan.

Rafelkap

Rafelkap

15-02-2010 om 14:18

Waarom

wil iedereen dat van je weten? Stel de vraag eens terug.
Ik zie mannen als mensen, dus soms leuk soms niet, net als vrouwen.

Balletmama76

Balletmama76

16-02-2010 om 09:26

Lara

"Zelf denk ik dat vriendschappen tussen mannen en vrouwen buiten werk niet kunnen. Juist om al die dingen die jij nou opschrijft....."

Ik heb nu juist de tegenovergestelde ervaring, dat ik op werk meer aangeflirt wordt dan door mannen, waar ik prive mee omga.

Maar dat verschilt natuurlijk ook weer per persoon. Het zou natuurlijk ook mede eraan kunnen liggen, dat de meeste mannen waar ik prive mee omga gemeenzaame vrienden van manlief en mij zijn en hun mij dus meer als "vrouw van..." zien, terwijl ik op werk niet zo zeer als "vrouw van..." gezien wordt, maar meer als eigenstandige persoon dan als onderdeel van een stel.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.