Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Relaties Relaties

Relaties

Sinilind

Sinilind

09-02-2009 om 21:37

Hoe is het met jou nu zonneschijn?

Ik vraag me af hoe het nu met je gaat. Is de breuk met je vriend onherstelbaar geworden of hebben jullie toch nog een weg samen weten te vinden? Het lijkt me zo naar, hopen op een nieuw begin en vervolgens in de steek gelaten worden,
Sini

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Ook benieuwd

in elk geval wens ik jou en je kinderen het beste, hopelijk zit je nu goed.

Zonneschijn

Zonneschijn

10-02-2009 om 16:27

Sini en manda

Bedankt voor jullie belangstelling.
Ik heb besloten hier geen vragen meer te stellen omdat ik er anders teveel mee bezig ben en negatieve reacties (terecht of onterecht) niet van me af kan laten glijden. Het voelt als een continue chaos en de situatie op zich vergt al meer energie dan ik heb. Die situatie is niet zoveel veranderd ten opzichte van eind vorig jaar. We (eigenlijk vriend) zijn bezig met een makelaar en het huis gaat bijna in de verkoop. Ondertussen rondkijken naar iets anders. Tussen ons lijkt er soms niets veranderd, als we met z'n tweeën zijn zijn we het ideale koppel. En dan soms grijpt het me weer heel erg aan dat hij bereid is zoveel offers (zeker ook financieel) te brengen om maar van me af te zijn. Ik probeer het te accepteren door te bedenken dat het voor de kinderen in ieder geval beter is om mijn vriend niet meer in huis te hebben. En voor hem ook, vind hij.

Nou

jeetje wat ontzettend moeilijk en pijnlijk allemaal. Nou mocht je toch nog een keer behoefte hebben aan dat luisterende oor en die bak thee dan weet je me wel te vinden.

Sterkte, ik heb het volste vertrouwen dat jij je plek wel weer opbouwt.

Amarins

Amarins

10-02-2009 om 19:54

Sterkte

Sterkte Zonneschijn, wat een enorm pijnlijke situatievoor jou/jullie.

Holiday

Holiday

10-02-2009 om 20:10

Geluk

Enkele negatieve reacties waren toen veel en veel te scherp. Zo moeten we niet met elkaar omgaan. Vervelend dat het toen zo verliep.

Van mij ook sterkte gewenst Zonneschijn, ik hoop dat je weer gelukkig zult worden.

Holiday

Jujube

Jujube

11-02-2009 om 22:36

Zonneschijn

Ook ik wil je graag sterkte wensen. Zeker ook voor je kinderen; voor hen moet het allemaal erg verwarrend zijn. Ik hoop dat je ook wat mensen om je heen hebt die je kunnen steunen.
Groet,
Jujube

mirreke

mirreke

15-02-2009 om 19:23

Denken

Ik blijf regelmatig aan dit zinnetje van jou denken, Zonneschijn: "Tussen ons lijkt er soms niets veranderd, als we met z'n tweeën zijn zijn we het ideale koppel."
Jullie zijn NIET het ideale koppel, hij wil jouw kinderen niet. Hoe kun je van iemand houden of denken te houden die jouw kinderen niet wil! Hou je aan deze gedachte vast als je je soms zwak voelt.
Hij is de ideale faker, verder niets! Het is allemaal vreselijk, maar hoe eerder je weer zelf op de rit bent, hoe beter. Sterkte!

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.