Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Relaties Relaties

Relaties

Onderstebuiten

Onderstebuiten

10-03-2011 om 16:03

Hoe kan dit, verliefd en smoorverliefd?

Ik heb echt het gevoel dat ik in tweeën gespleten word. Ik heb een fantastische vriend waar ik zielsgelukkig mee ben en ook nog na een jaar heel erg verliefd. Heb alleen maar oog voor hem.

Maar als van uit het niets ben ik gister waanzinnig verliefd geworden op iemand anders. Iemand met wie ik wilde tijden heb beleefd samen met een vriendenkring. Nee, we hebben nooit wat gehad. Het spande er soms wel om, maar de timing was slecht. Of hij of ik was bezet.

Nu is-ie vrij en na 30 jaar kwamen we weer in contact. En werkelijk meteen sloeg bij mij de vlam in de pan. Ik baal hier vreselijk van. Voor de goede orde, er is niets gebeurd en ik heb het contact ook meteen weer verbroken (na 1 dag dat we elkaar weer zijn tegengekomen). Ik wil mijn vriend voor geen goud kwijt. Maar hoe kan dit nou? Ik mis echt niets bij mijn lief. We zijn nog niet eens in het stadium sleur beland. Alles is nog een groot romantisch avontuur.

Dit is me nog nooit overkomen, op twee mannen tegelijk verliefd zijn. Ik hoop dat het snel weer overgaat.

Onderstebuiten

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Mens

Mens

10-03-2011 om 18:32

Omdat

je gewoon maar mens bent? Ooit is er ergens door iets/iemand bepaald dat de mens maar met 1 partner hoort te leven, maar helaas, dat was destijds niet zo'n goed overwogen besluit.
Wat je hebt gedaan is in de ogen van veel mensen goed, maar dat neemt niet weg dat het heel moeilijk voor je is. Sterkte!

Pluk53

Pluk53

11-03-2011 om 10:18

Hoe complex wil je het maken

woon je samen, zijn er kinderen, heb je een eigen inkomen/bestaan naast je vriend. Buiten de verantwoordelijkheid om met anderen om te gaan zoals je zelf ook graag behandeld wilt worden maak je je eigen keuzes.

Julie

Julie

11-03-2011 om 10:33

1 dag!

Het is pas 1 dag aan de gang.
Het kan ook maar zo weer over zijn. Til er niet te zwaar aan, probeer er zelfs om te lachen.

scepticus

scepticus

11-03-2011 om 10:59

De keuze

De keus is inderdaad aan jou: ga je het verliefde gevoel voeden, of laten verdwijnen?

Mona

Mona

11-03-2011 om 12:19

Ook gehad

Oh ja een paar maanden geleden had ik het ook ineens op mijn heupen. Kwam een leuke man tegen en was helemaal van slag. Twee weken lang duurde het ongeveer, toen zwakte het af en nu vind ik het wel grappig. Ik denk dat ik toch hormonaal wat van slag was, ben nu ook net 40 dus midlife kan ook een beetje meespelen. Ik voelde me trouwens heel vervelend. Mijn verstand zei dat ik normaal moest doen, ik heb een leuke lieve man, lieve kinderen en dan zat ik alleen maar te fantaseren over een ander. Heb trouwens NIETS ondernomen om weer contact met hem te zoeken, alleen in mijn fantasie deed ik dat. Jemig ik leek wel een puber, zo eentje die op een filmster verliefd is. Vroeger knipte je dan plaatjes uit en plakte die in een schriftje, nu zocht ik wat foto's van hem op (facebook, website van zijn werk) en bekeek die telkens om mezelf dan daarna belachelijk te vinden Zoek afleiding en laat het wegebben is mijn tip.... het gaat echt weer over !

Onderstebuiten

Onderstebuiten

11-03-2011 om 13:49

Verliefd tijdens verliefd zijn

Dat vind ik zo opmerkelijk en heel verwarrend. Ik ben al bijna een jaar heel erg verliefd op mijn vriend, ga gelukkig naar bed en sta gelukkig op. Nog vol in de roze wolk en de hartstocht spat er vanaf.

En dan daarbovenop nog een keer verliefd worden? Nog nooit meegemaakt en een absurde ervaring.

Ik heb er goed aan gedaan het contact te verbreken. Het ebt inderdaad al een beetje weg.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.