Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Relaties Relaties

Relaties

anoniempje

anoniempje

14-02-2011 om 21:24

Hoe kan mijn schoonbroer achter de verstuurde smsjes zijn gekomen van schoonzus?

Helaas gaat de relatie niet goed tussen mijn schoonbroer en de zus van mijn vriend!
Hij had een vermoeden dat z'n vrouw smste met een ander en dit bleek werkelijkheid(of t alleen bij smsen is gebleven is dus de vraag),alleen ik vraag me af hoe hij
via een apparaatje die smsjes heeft kunnen lezen,want ik heb nooit geweten dat dit kon!
Ik ga het hem in deze situatie ook echt niet vragen,maar
schrok een beetje dat dit ook al mogelijk is...

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
dc

dc

14-02-2011 om 22:02

Nou

het lijkt me dat hij gewoon haar telefoon een keer heeft gepakt en in haar verzonden berichten heeft gekeken.

tilda brink

tilda brink

15-02-2011 om 15:16

Specificatie telefoonrekening?

Hier staan in ieder geval dde nummers van de gebelden in , kan me zo voorstellen ook de berichtontvangers

Inge

Inge

16-02-2011 om 10:17

Apparaatje

Hoi,
Op internet kun je een apparaatje kopen waarbij je verwijderde sms kunt lezen. Ik weet dit want ik heb er 1. Hij werk nu niet meer want het programma dat erbij hoort werkt niet meer op de huidige telefoons.
Waarom ik er een heb? tja.... zat in eenzelfde situatie. Gelukkig heb ik hem niet vaak gebruikt en ben afgegaan op mijn eigen intuitie. Die intuitie bleek even betrouwbaar.
INGE

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.