Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Relaties Relaties

Relaties

Vlindertje

Vlindertje

11-10-2009 om 22:28

Hoe krijg ik hem...?

Ik ben al een tijd verliefd maar heb niet echt de mogelijkheid om met hem in contact te komen. Hij woont niet in dezelfde plaats als ik, ik kom hem nooit tegen, hij werkt ergens anders, kortom heel lastig.
Ik heb ook geen adres van hem, alleen een telefoonnummer en email van zijn werk, maar daar kan ik hem ook niet lastig vallen als ik hem al zou durven bellen.
Ik ben vreselijk verliefd op deze man en heb het gevoel dat wij voor elkaar bestemd zijn, weet niet of hij verliefd is op mij, maar toen ik hem leerde kennen had ik wel het gevoel dat hij mij erg leuk vond.
Wat moet ik doen om op een leuke manier zonder dat ik me opdring, met hem in contact te komen? Ik voel me zo radeloos op dit moment.

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Tirza G.

Tirza G.

12-10-2009 om 15:54

Raden?

Je werkt aan de receptie van het Hilton Hotel en hebt een knipoog gekregen van Brad Pitt? Ja? Heb ik het goed?

Zoals je begrijpt sluit ik me aan bij Praia. Hoe kun je nou verliefd zijn op iemand die je niet kent, maar waar je wel van schrijft dat je hem "leerde kennen" en waar je vervolgens tóch niets van weet? Ik snap er niks van.

Tirza

Vlindertje

Vlindertje

13-10-2009 om 10:11

Laat maar ook

Dit soort domme reacties zit ik natuurlijk niet op te wachten. Waarom ben ik eigenlijk nog lid van dit forum..

dc

dc

13-10-2009 om 12:41

Tirza

"Hoe kun je nou verliefd zijn op iemand die je niet kent,"

ik ben in mijn leven het ergste verliefd geweest op een jongen die ik niet kende. Ik kwam hem enkel op school tegen, maar praatte nooit met hem. Je kunt zo iemand eindeloos idealiseren.

Je hebt dan wel een groot risico dat je heel erg hard afknapt wanneer je hem leert kennen

Prulletje

Prulletje

13-10-2009 om 22:03

Vlindertje

Ik heb wel een tip voor je. Als je hem spreekt wees dan iets duidelijker tegen hem dan je tegen ons bent. En als je dan ook nog een stuk vriendelijker bent, komt het helemaal goed!

Prulletje

Wietse, de zwijgzame man...

Zie Boer zoekt Vrouw en oooooh wat ga ik me steeds meer aan hem irriteren. De eindeloze stiltes aan tafel, dat gegrinnik als iemand tegen hem praat. En wat doet Neeltje daar toch..........

Bellefleur

Bellefleur

14-10-2009 om 10:11

Over laten gaan

Ik ben vreselijk, verschrikkelijk verliefd geweest op een oudere jaars. Ik heb eenmaal bij hem in de auto gezeten, en hij trakteeerde me op een ijsje. En vertelde over zijn vriendin. Ai. Wat pijnlijk. Een jaar later zag ik hem in de kantine een krentenbol eten. 'wat eet ie onsmakelijk' dacht ik. De 'liefde' was direct over.
Ik denk dat je deze 'bevlieging' over moeten laten vliegen

Yta Chalne

Yta Chalne

14-10-2009 om 12:42

Margreet (ot)

Ha ja, die Wietse, heel Nederland aan de kromme tenen. Puberella 2 wierp eerste aflevering een blik op Wietse en zei: "Met dat lachje komt 'ie behoorlijk verstandelijk gehandicapt over zeg"

Rafelkap

Rafelkap

14-10-2009 om 18:46

Serieuze reactie

Heeft hij ook een telefoonnummer van jou? Ik zou gewoon de stoute schoenen aantrekken en hem een keer mee naar de film uitnodigen, telefonisch. Ik zou in ieder geval nooit zeggen dat je denkt dat jullie voor mekaar bestemd zijn. Ik zou mezelf rot schrikken als iemand dat tegen me zei. En je weet zelf ook wel: liefde maakt blind. Jullie moeten elkaar eerst beter leren kennen, misschien valt het wel erg tegen. Maar misschien ook niet: bellen! (niet sms-en)
Langslopen als hij net uit zijn kantoor komt, kan natuurlijk ook (beter nog: botsen). Maar dat is wel erg eng! Geeft je wel de gelegenheid jouw visitekaartje te geven. Je wilt natuurlijk liever dat hij JOU uit vraagt, aangezien dat blijkbaar niet gaat moet jij nu de eerste stap zetten. Succes!

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.