Relaties Relaties

Relaties

plaun

plaun

10-10-2008 om 23:07

Hoe lang eer een relatie begint?

Hoe lang kan de aanloop tot een relatie zijn?
Een vriendin van me zit al bijna twee jaar in een situatie waarin ze met een man die ze meer dan heel erg leuk vindt in een kringetje lijkt rond te draaien. Ze vraagt me vaak advies en ben eigenlijk benieuwd naar hoe anderen hier tegenaan kijken. Zelf zou ik nl erg ongeduldig gaan worden na zo´n lange tijd. Maar misschien komt dit toch vaker voor?
De betreffende man had iei wel een relatie (nog niet zo heel erg lang) maar die is inmiddels ook al 1,5 jaar stuk. De relatie is steeds meer uitgegroeid tot zeer intiem vriendschappelijk. Maar in de verste verte niets dat ook maar zweemt naar een sexuele relatie.
Ik zou daar allang uit geconcludeerd hebben dat het er dus niet in zit, graag of niet. Anderzijds snap ik dat ze het voor haar zeer waardevolle contact niet kwijt wilt, maar feitelijk hoopt ze wel op meer.
Ik ken de man nauwelijks, maar mijn indruk is wel dat het iid een gevoelige, voorzichtige man is die niet over 1 nacht ijs gaat. Maar zo lang, betekent dat niet eenvoudig dat ze ook niet meer is dan een goede vriendin? Of is het veel normaler dan ik denk, (ben zelf misschien wat ongeduldig in die zaken) en kan er na zo´n tijd nog heel wat moois bloeien?? (natuurlijk niet in dit specifiek geval, snap dat niemand daar iets zinnigs over kan zeggen, maar meer in algemene zin.)

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
dc

dc

11-10-2008 om 07:57

Jee

ik zou dat ook niet volhouden zolang. Maar ik ken wel stellen die het zo doen. Allebei niet de eerste stap durven te zetten, en maar wachten.

Ik zou hem gewoon een keertje teut voeren. Dat werkte bij mijn man erg goed. (Ik vond het wel welletjes, 2 maanden "erg goede vrienden").

Pop

Pop

11-10-2008 om 09:30

Nee

Nee, mij zou dit ook niet gebeuren. Als ik een man Echt leuk vind, dan vind ik een week wachten al lang. Ik kan me er ook niets bij voorstellen dat je in al die tijd niet een keer flirt, gaat zoenen of iets dergelijks. Maar er bestaan natuurlijk erg afwachtende mensen, dus misschien zijn jouw vriendin en die man allebei zo. Of hij vindt haar niet leuk genoeg.
Miep

koentje

koentje

11-10-2008 om 13:10

Nou dc

dat zou toch mijn eer te na zijn, als ik hem eerst dronken moet voeren...

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.