Relaties

Kadootje
05-05-2009 om 08:50
Hoe pak je die eerste zoen aan
Hoi,
Ik ben al een half jaartje verliefd op een vrijgezelle man. Nu zou ik weleens willen weten hoe je die eerste zoen nou aanpakt. Ik heb niet zoveel ervaring hiermee.
We sporten samen. Althans hij geeft de les.
Vorige keer waren zijn ogen rood en toen zei ik daar wat van. Was ie beetje bezorgd zo van oh zit er wat in mijn oog... Zou ik daarop voortborduren? Of iemand een andere goede tip...
Ik denk dat hij me wel leuk vindt want via hyves sturen we elkaar soms best spannende berichtjes.

EsmeePF
05-05-2009 om 09:12
Tja
Ik zou denk ik beginnen met vragen of hij een keer zin heeft om wat te gaan drinken. Waarom moet het beginnen met een zoen? Ga wat leuks doen en zie waar het schip strandt...

Rembrand
05-05-2009 om 10:24
Gewoon zeggen?
Als je weer eens naar zijn oog kijkt, fluisteren dat je hem best zou willen zoenen, maar niet goed durft ?
Het moet toch wel een ijskonijn zijn als hij daar niet op inhaakt
M.

Kadootje
05-05-2009 om 20:49
Dat is raar
Want dat doen we al... We sporten samen en 1 of 2 keer in de week drinken we al wat samen maar zijn er ook anderen bij.. Dus vragen of ie eens ergens anders wat wil drinken geeft misschien niet zoveel toegevoegde waarde voor hem om ja te zeggen.

Inge M
05-05-2009 om 21:17
Alleen met jou
iets met hem drinken is dus wat anders dan samen met de groep. Als ik het goed begrijp zie je hem elke week met sporten en tijdens een drankje na het sporten.
Tja, dan zou ik aan hem vragen of hij eens samen uit wil. Of iets samen wil drinken op een andere avond. Of bij een bepaalde lokale gelegenheid, zijnde niet de sportschool.
Het klinkt nu nog niet of je samen wat hebt.

Brutaaltje
06-05-2009 om 00:13
Gewoon doen
Ik zat een paar jaar geleden in ongeveer hetzelfde schuitje. Was al tijden verliefd op een goede vriend, maar ik was al bezet. Op een avond na een drankje bleven we samen buiten praten toen verder iedereen weg was. Ik moest op een gegeven moment ook weg. En toen heb ik hem heel brutaal gezoend en daarna gezegd dat ik dat al heel lang eens wilde doen. Hij zoende niet echt terug en weerde me liefdevol maar beslist af. Ik vond dat heel knap en had daar veel respect voor, en het was duidelijk. Tot we een paar dagen later weer een zelfde situatie hadden. Alleen toen gingen we samen naar het café en niet met anderen erbij. Hij ging mij zoenen! Dat was natuurlijk heerlijk, maar ik heb hem wel om uitleg gevraagd. Het gevoel bleek wederzijds. Maar hij was bang dat we onze vriendschap zouden verpesten en dat ik hem niet meer zou willen zien als we elkaar in een aangeschoten bui zouden zoenen. Maar aangezien er na mijn zoen niets was veranderd tussen ons en ik nog steeds vriendschappelijk met hem uit wilde gaan durfde hij ook.
Om een lang verhaal kort te maken: Ga ervoor!