Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Relaties Relaties

Relaties

dihanne

dihanne

11-02-2011 om 10:45

Iemand idee voor kado voor man?

Hallo allemaal

Heeft iemand een idee voor een kado voor mijn man?

Ik zit nu al drie weken met een gekneusde voet, en hij doet echt alles. Gelukkig kan ik nu wel weer zelf koken enzo, maar grote huishoudelijke klussen komen nog steeds op hem neer. En hond uitlaten ook.

Het schuldgevoel stapelt zich op.

Ik heb hem al beloofd dat hij in de meivakantie op pad mag, wil hij ergens in de bergen gaan wandelen.

Maar ik wil hem ook iets geven. Probleem: alles wat hij nodig heeft, heeft hij ook.

pieker, pieker: ik kom er niet uit.

iemand een out-of-the-box idee?

Dihanne

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
bertje1

bertje1

11-02-2011 om 10:52

Valentijn

hm. schrijf je valentein nou met ei of ij... hahah Eh ik zit even te denken: doosje verschillende biertjes? plant? (computer)spel? boek? samen naar de film?

+ Slimme Brunette +

+ Slimme Brunette +

11-02-2011 om 11:12

Waarom moet het iets nuttigs zijn?

Een hebbeding waar je zelf de zin niet van inziet maar waar mannen dol op zijn. Hij houdt van bergwandelen, zeg je? Iets in de sfeer van kompas, zakmes, lampje of een andere survivalsnuisterij?

Als het niet zo´n stoere vent is die zich schaamt om een bos rozen van een vrouw te krijgen dan kun je dat ook nog doen. Of een banketbakkerstaart met originele tekst. Een dure fles wijn of drank. Iets compleet onnodigs dus maar daarom des te romantischer.

dc

dc

11-02-2011 om 15:31

Schuldgevoel?

Wat heeft dat nou weer voor zin? Schuldgevoel kun je hebben als je iets wel kunt, maar niet doet. En dan nog is het een nutteloze emotie.

Maar goed, mijn idee zou zijn om een restaurant te regelen voor met z'n tweetjes.

Fiorucci

Fiorucci

11-02-2011 om 17:34

Maar anna

Springen, met een gekenusde voet?

Petr@

Petr@

11-02-2011 om 21:40

Schuldgevoel?

Ik snap dat schuldgevoel ook niet zo. Het is toch jouw man, toch niet een vriendin? Als hij met een gekneusde voet o.i.d. thuis zou zitten doe je toch ook alles?

Ik zou denk ik zwaar misbruik van de situatie maken en mij lekker laten verwennen, maar goed, dat is hoe ík in elkaar steek ))

Is het een idee om een oppas te regelen en dan lekker met z'n tweetjes uiteten te gaan en daarna naar de bios of theater?

Ik hoop dat je weer snel op de been bent!

Kaaskopje

Kaaskopje

12-02-2011 om 22:43

Dihanne

Hoewel ik mij kan voorstellen dat je het wat vervelend vindt dat je man alles moet doen, is het in een relatie normáál dat je elkaar helpt als dat nodig is. Daar hoeft geen wandelvakantie in de bergen tegenover te staan.
Ik snap alleen niet zo waarom hij, behalve koken, nu nog álles moet doen als je een gekneusde voet hebt. Dan kun je toch nog wel iets doen? Als het om een 'gewone' maar flinke kneuzing gaat lijkt mij dat je na 2 weken de voet wel weer licht tot normaal kunt belasten. Als dat niet zo is zou ik de dokter er (nog) eens naar laten kijken. Wie weet is er iets gescheurd.
Je zet het bij relaties, alsof het een relatieprobleem is. Geeft je man je het gevoel dat je teveel vraagt?

dihanne

dihanne

13-02-2011 om 10:39

Bedankt voor reactie

Ha dames,

dank voor de reacties!

ik denk dat ik inderdaad ga voor de rozen met Valentijnsdag, daar doen we nooit iets aan, dus wel uniek. Nog even een plan maken hoe ik eraan kom.

In en uit dozen springen (al dan niet gekleed) zit er nog niet in qua voet (en ook wel qua mijn niet geringe omvang).

En tjsa schuldgevoel: ik heb het wel. Hij verricht heel veel werk, hij brengt me overal naartoe enz. En het is sowieso moeilijk dat alles anders is, vanwege zijn Asperger. Ik zie dat het hem veel moeite kost.

Ik ben vrijdag nog bij de huisarts geweest, en bij een fysiotherapeut. Het gaat goed met de genezing, maar een echte kneuzing kan blijkbaar zo lang duren.

groetjes
Dihanne

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.